This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Uitlaat lek welke ter vervanging ?

Aerox/Roy

Well-Known Member
Aloha!

Ben er zojuist achter gekomen dat me uitlaat lek is gegaan onderweg :S erg jammer maar niks aan te doen.

Wil nu een nieuwe uitlaat eronder gaan zetten maar de vraag is welke ?! ik had/heb dus nu een lekke navigator eronder hangen die niet veel geluid maakte ( i.v.m. politie) maar wel veel koppel heeft/had!

Nu wil ik zo'n soort zelfde uitlaat(want navigator wordt niet meer geproduceerd ) maar welke kan ik dan het beste nemen ??

Alvast bedankt!

Greetz

Roy!

Neej is denk ik niet te fixen want als ik hem start en laat lopen dan voel ik geen lucht ontsnappen bij me cilinder .. ik zal hem verder nog wel ff checken maar kdenk dak toch aan een andere uitlaat moet mja wil liever geen terugloper (i.v.m. politie ) dus nog ideeen ??

Thx!

Toering moet je niet nemen voor veel koppel. Dan kan je beter een sito plus nemen of zoiets. Iig iets dat minder herrie maakt als een toering. Een toering draait nog best wel veelk toere

ik heb mensen met een ixil anders aardig zijn rijden hoor. Op mina hori. Maar voor de prestaties kan je beter een terugloop nemen.

tip: koop een terugloop uitlaat met een EU keur. Ontgrens 'm daarna, dan ziet de politie alsnog je EU keurmerk zitten, en heb je minder kans op een boete

oja goed idee van dat EU keurmerk maar kheb net me uitlaat eraf gehaald die navigator dus maar ik heb net gezien dat er een gat in zit van een halve centimeter ongeveer .. is dat te fixen met vloeibaar staal ofzoietz ?

Aerox/Roy said:
hmzz.. oja en nog ff over die sito plus ik horde ook van een paar mensen dat die dingen het snel begeven is dat waar of ... ?
En ik zit nu ook even op easyparts te kijken maar daar zie ik geen type van sito plus voor aerox staan dus welk type moet ik dan hebben ?

hehe je hebt toch geen ontsnapping bij je motorblok en uitlaat of zoals een vriend van me hij heeft luchtkoeling die zuigt en op zen motor blaast en hij de hele tijd maar alé als ik gas geef dan voel ik zo uitlaatgassen :d ik lag strike voor de rest andere uitlaat, geen idee ken het model niet zo maar deze andere gasten hebben wel zeker een goede mening!!