Uitlaat laten stralen....

Opzorp

Il Duce
In een aantal andere topics is het wel eens naar voren gekomen dat een goed alternatief voor een uitlaat schuren en opknappen is om hem te laten stralen. Wie heeft daar ervaring mee, en vooral WAAR kan je het laten doen en voor WELKE prijs?

Alvast hartelijk dank :)
 
Advertisement - register to remove this

euhmm 10 Euro ofzo? Ergens in Zaandam zit een bedrijf exacte locatie met ik ff opzoeken. Mijn velgen worden daar ook meteen gecoat. Maar wat dacht je van een goudengids?
 
Ik heb er ervaring mee....

Heb me eigen uitlaat gestraald en zwart gespoten...ziet er echt zeeer goed uit.

Ik kan stralen....voor 10 euro straal ik hem voor je :)

PM me maar als je interesse hebt.
 
1030798883Dsc00923.jpg


Gestraald en in de hittebestendige ninja blanke lak
 
Kan dit ook met standaard uitlaat?

Mijn standaard uitlaat die bij TPH125cc zat is redelijk roestig... Ik dacht effe schuren, branden en zwart lakken...

Als ik kan laten stralen is het natuurlijk beter. Maar dan ga ik hem wel terug zwart maken denk ik. Een Blanke standaard uitlaat lijkt me zo wannnabee... :p Maar kan je een uitlaat nu ook laten coaten ofniet?
 
ik denk wel dat je die kunt laten coaten, omdat het poeder erop wordt gespoten, en doordat die poeder erin trekt doordat de uitlaat zo heet gemaakt is...

als je gaat rijden wordt de uitlaat ook warm, maar volgens mij lang niet zo warm als bij het coaten zelf..

en idd neem wel een donkere kleur (gewoon zwart) want als je een lichte kleur neemt koekt er allemaal vuil op aan, en dat blijf je zien, bij zwart meestal niet...
 
Hou wel allemaal rekening met de gevaren van stralen. Dit is waarschijnlijk overbodig voor jullie maar toch:
Raak iets wat gestraald is NOOIT met je handen aan. Oxydeert vrijwel onmiddelijk. En gestraalde onderdelen direct behandelen, anders zie je het haast wegroesten.
 
sorry, maar nog ff een schop; :)

want ik heb nog een vraagje, met wat straal je het?
zandstralen? glasparelstralen of iets anders?

is het daarna mat of glimt het? het is dan toch mat?

Thanx! :)
 
Ik weet niet pcies wat voor zand...maar het is wel heel erg fijn...
Ik doe dit soort klusjes bij het bedrijf waar me pa werkt...

Daarna ziet het mat uit...het glimt niet...maar je kan het polijsten, branden, spuiten, verchromen noem maar op...
 
Back
Top