Heb zelf een Aerox 100cc gehad en met deze setup:
Polini 124cc alu cilinder
Cilinderkop aangepast 124 cc + gevlakt
Malossi langere vertanding 15/42
Polini kevlar snaar
Malossi multivar (9gr)
ca 20%strakkere trekveertjes koppeling
Malossi gele tegendrukveer
Dellorto 21mm + Luchtfilter (origineel filter kun je ook aanpassen)
Giannelli Sprint 100 uitlaat (wel speciaal voor Aerox 100)
Zeer veel koppel trok geweldig op, ca 16/17pk
Top snelheid ca 135/140 km/h op de teller
Had er eerst een Malossi 124cc gietijzeren cilinder op zitten, reed opzich heel goed, alleen de warmte afvoer was niet geweldig, vandaar de Polini.
Zag ergens op een Japanse site dat ze voor de Aerox 100 ook een watergekoeld (117,5cc)setje hebben (
http://www.kn926.com/tokushu.html )
Heb nog de volgende uitlaten getest;
TG RS 100 maakte zeer veel toeren, weinig terkkracht wel een iets hogere top maar slecht af te stellen (te weinig volume voor 124cc)
Eigen bouw pijp, stond opzich wel geinig maar was waardeloos, ook weing trekkracht en veel toeren had denk ik niet het juiste volume, wel meer als de TG RS.
cilinderkop aangepast
Dellorto 21mm
links origineel,midden Malossi, rechts Polini
rechts Malossi
Giannelli Sprint
Eigen bouw
TG RS (identiek aan de TG rs 70)