F figet New Member Thursday at 15:24 #1 de uitlaat van mijn piaggio zip iget is vlak na de cilinder afgebroken. Is dit schadelijk of kan ik morgen nog naar school rijden?
de uitlaat van mijn piaggio zip iget is vlak na de cilinder afgebroken. Is dit schadelijk of kan ik morgen nog naar school rijden?
bky Member Thursday at 15:49 #2 figet said: de uitlaat van mijn piaggio zip iget is vlak na de cilinder afgebroken. Is dit schadelijk of kan ik morgen nog naar school rijden? Click to expand... het gaat een lelijk en luide lawaai maken Upvote 0 Downvote
figet said: de uitlaat van mijn piaggio zip iget is vlak na de cilinder afgebroken. Is dit schadelijk of kan ik morgen nog naar school rijden? Click to expand... het gaat een lelijk en luide lawaai maken
F figet New Member Thursday at 16:07 #3 bky said: het gaat een lelijk en luide lawaai maken Click to expand... Ja daar ben ik al achter gekomen Upvote 0 Downvote
bky said: het gaat een lelijk en luide lawaai maken Click to expand... Ja daar ben ik al achter gekomen