Uitlaat dichten flens->uitlaat malossi 04

crosserke995

Well-Known Member
Ik heb dus het probleem dat ik mijn uitlaat niet dicht krijg vooraan aan de aansluiting van de flens met de uitlaat. Ik had gisteren hittebestendige, vloeibare pakking aan de flens gedaan(goed ontvet)en vandaag stak ik de uitlaat er terug op.

Alles goed hij draaide mooi stil stationair tot ik in de straat mn gas open trok. Na 100m was het geluid al weer helemaal anders.
Toen ik thuis kwam was de vloeibare pakking terug weg :S
Kan ze in mn uitlaat zitten? Ik zie niks zitten...

Iemand die weet hoe ik hem wel goed kan afdichten?

Of heb ik iets verkeerd gedaan bij het aanbrengen van de vloeibare pakking?
 
Advertisement - register to remove this

gumgun oid werkt het best als hij niet helemaal dicht is.

dat is dus de grootste rotzooi die je eraan kunt smeren :|

bovendien word dat hard en brokkelt het af..

een uitlaat hoor zo al af te dichten , als ie dat niet helemaal doet kun je er gewoon loctite (of ander merk) siliconepakking tussen doen , niet teveel ,niet te weinig. als ie dan nog niet afdicht betekent dat gewoon dat de uitlaat en/of de flens niet meer goed zijn.
 
Tussen mijn cilinder en mn flens is alles mooi dicht ermee maar van de flens naar de uitlaat niet.

Nu rijd ik met 1 veertje eraan en ik kijk zo snel mogelijk voor een 2e maar denk niet dat het veel beter zal zijn.

Ik had eerst de vloeibare pakking aan de flens gedaan maar toen ik de uitlaat erop schoof kwam een deel al terug los. Als ik een 2e veertje heb vergaar ik de uitlaat en duw er dan wat vloeibare pakking tussen.

Ik zie wel als het dan beter is.

Edit: er is een stukje uit mn flens onderaan, het deel die in de uitlaat zit, heeft dit prestatieverlies ofzo?

Bedankt.
 
je moet de pakking ook in de uitlaat doen , bovenaan , niet op de flens ,dan schuif je het er idd af..

dus eerst pakking inde uitlaat , dan erop schuiven , veertje eraan en klaar.

moet met 1 veer ook wel willen btw.

alleen is het zo dat als er gewoon teveel ruimte tussen de flens en de uitlaat zit dat je m nooit dicht krijgt.

ik heb ook wel vaker uitlaten gezien die dit hadden , meestal was een nieuwe flens de oplossing , zo heb ik zelf al eens een DPR gekocht waarbij de flens er gewoon in rammelde (verkeerd behandeld door de vorige eigenaar dus) , daar heb ik een nieuwe flens voor gemaakt en klaar..

ik denk ook dat die van jou gewoon te ruim is ..
 
Back
Top