Uitlaat berekening

Status
Not open for further replies.

LucF

Well-Known Member
Omdat ik veel vragen over uitlaten ontvang en ook op de diverse forums hierover vele vragen lees, ben ik vorig jaar begonnen met het gratis verstrekken van berekeningen voor expansie uitlaten. De berekening wordt gedaan a.d.h. de gegevens van de aanvrager. Als deze gegevens niet correct zijn, dan reageer ik vooraf met vragen en/of aanbevelingen. Bij de toegestuurde berekende maten zitten ook hulpmaten van de uitslagen, zodat je ze gemakkelijk kunt tekenen. Ook een freeware programma waarmee de uitslagen 1/1 te printen zijn en waarmee de conissen onder een hoek aan elkaar gezet kunnen worden. Tevens een komplete instructie, hoe een uitlaat het eenvoudigst gemaakt kan worden. Wil je een uitlaat laten maken of vermaken dan kan dat natuurlijk ook.

Lees alles over de deze uitlaten: Hoe het programma ontwikkeld werd en ook b.v.b. hoe je het beste een productie uitlaat kunt kopen:

*spam*

Enkele reacties:

Kreidler 60cc
Ik had uitlaat maten gekregen van jou voor mn 60cc. Ik heb hem in elkaar gelast en uitgeprobeerd en ben erg enthousiast..
Ik heb erg veel toeren en veel trekkracht,ik kan gewoon bij 85 naar de 5 de versnelling, dan trekt hij gewoon door naar 110,rechtop wind stil...
Het is verreweg de beste uitlaat die ik heb geprobeerd...oa (namen van 2 bekende tuners)
Ik had aanvankelijk mn bedenkingen met dat dunne bochtje ,maar het werkt...Ik zal ook mn bevindingen op het Kreidler forum zetten.
Hardstikke bedankt en prettige jaar wisseling.


Honda MT80 cross
IK had wel verwacht dat een opmaat uitlaat goed presteerde.
Maar zo goed,,.. dat had ik nooit gedacht. de desbetreffende brommer was uitgerust met een 32 mm mikuni 6 kleps membraam, binnenrotor ontsteking en een proma80.
Dit ging al als de brandweer. toen ik de opmaat ging teste en hij kwam in zijn powerband was het gewoon nog vele malen heviger als met de proma.
Een geslaagd uitlaatje dus.




_________________
 
Advertisement - register to remove this

Status
Not open for further replies.
Back
Top