uitlaat 2020 Beta RR 50 Track

Goeiendag iedereen,

Ik ben nieuw hier opdracht dit forum en had een vraag over nieuwe uitlaat voor een 2020 Beta RR 50 Track. Heb hem juist besteld en hij is dus nog nieuw en nog niet aan gesleuteld.
Ik zoek een uitlaat waarbij ik meer trekkracht krijg en niet boven de 53-55 ga rijden.
Wat vinden jullie goeie uitlaten en welke uitlaat zou hier perfect voor zijn?
Als je de specs weet zou je mij dan het volgende kunnen geven aub?:
-naam
-powerband ( laag-midden-hoogtoerig en als je weet tussen de hoeveel rpm )
-(type) geluid


Thnx!!
 
Last edited:
Advertisement - register to remove this

Leovince X fight heb ik onder mijn is lekker laagtoerig en rijd ongeveer 75/80 en valt ook haast niet op bij de politie. Anders gewoon je std uitlaat ontgrenzen?
 
Leovince X fight heb ik onder mijn is lekker laagtoerig en rijd ongeveer 75/80 en valt ook haast niet op bij de politie. Anders gewoon je std uitlaat ontgrenzen?
Als ik hem volledig ontgrens rijd ie 80 en wil echt maar max 55 gaan in verband met gekend staan bij de politie en wil niet te rap gaan... is echt voor het geluid en vermogen vandaar mijn vraag.
Leovince X Fight dacht ik ook al aan, merci voor de tip!!
Post automatically merged:

Wij, de forumleden, waarderen het als je het vraagt i.p.v. te eisen...
Het is dat wat ik bedoel maar ik snap je comment. Zal het vlug aanpassen. Merci!
 
Maar snel optrekken en langzaam op top gaat meestal niet. Of je moet hem wel heel erg kort gaan vertanden maar dat is ook niet te doen.. dus dan beter maar gewoom standaard houden.
Post automatically merged:

Maar snel optrekken en langzaam op top gaat meestal niet. Of je moet hem heel erg kort gaan vertanden maar dat is ook niet te doen.. dus dan beter maar gewoom standaard houden.
 
Back
Top