Uiterlijk X8R-(X)

Rudeboy

Well-Known Member
Ik heb neon licht onder me scooter, maar raad het je niet aan omdat je er niet echt heel veel van ziet en het heel snel vies word.

Doe het dan onder je voorkap zodat er een vaagschijnsel door de "koelgaten" naar buiten komen.
 
Advertisement - register to remove this

royal rally: is maybe een laag voorspatbord, 1 die gewoon over het wiel gaat, niet mooier dan zoon crossding? ik weet, het is een cross scoot, maar toch....[/B]

Tja Nastro, nee eigenlijk niet. Dan krijg je het effect van een slider en dat is niet zo best
smile.gif
Nee, het mooist op een Rally is gewoon dit voorspatbord. De meest mensen vinden het niet zo erg mooi, maar ja, het blijft een Rally. En ik wilde graag wat anders dan SR of Aerox. En het is gelukkig een klein spatbordje in tegenstelling tot de Rally LC, die heeft een lelijk lang voorspatbord. Misschien zie je me in Lelystad??
Kijken of de foto het nu wel doet:
rally.jpg


(deze foto is alweer wat gedateerd. Die For Race is vervangen door een Nardo JA IDD
smile.gif
biggrin.gif
en nog wat andere dingen)
Deze is wat recenter, maar inmiddels nog meer veranderd:
rallyrightside.jpg


sbike2.jpg

(okee misschien verkeerde forum, maar het gaat om het uiterlijk
smile.gif
)



[This message has been edited by Royal Rally (edited 17 January 2001).]
 
Nou heb ik een X8R-X en ik ben een beetje rond wezen kijken voor carbon lampenkappies enzo, maar voor honda's bestaat er volgens mij gewoon helemaal nix....

Zijn er mensen die wel als lampenkappies en dat soort dingen hebben kunnen vinden voor honda X8R???

Wat valt er verder nog voor bruuts aan het uiterlijk te veranderen dat niet zo heel veel kost, uiteraard kan stickers of handvatjes(hoewel ik lastige kleuren heb voor stickers -rood-wit-paars-)en spuiten is beetje duur.....

iemand ideeën???

Greetz, DenniZ
 
Je kan sowieso beginnen met andere kleur(carter)schroeven. En je kickstarter. Het is simpel en inmiddels heeft bijna iedereen het wel, maar het staat toch een heel stuk beter.
En je velgen? Doe daar iets mee. Je remklauwen zijn waarschijlijk goudkleurig?? Spuit ze rood of een ander kleurtje. Je kan zoveel doen met je scoot. Ontwerp je eigen verlichting(heb ik ook gedaan), maar extra lichtstanden/gekleurd licht/strobo's. Zelf heeft me Rally inplaat van 1 lampje nu 5 lampen. 1xpaars licht, wat door twee katteogen schijnt als "hoofverlichting" zelf gebouwde 2e lichtstand: 2 stadslichtjes in de bovenhoeken a la Aerox. Sinds 2 weken heb ik nu nog naast het hoofdlicht twee blauwe strobo's zitten.
Het totaal aantal standen is nu 5
Alleen paars
Alleen blauw
Alleen stadslicht
paars/blauw
stads/blauw

Ook heb ik onder me achterlicht twee blauwe lampjes zitten die aangaan bij het gewonelicht, remlicht en combi ervan.

Gebruik je fantasie en maak er iets van.

[This message has been edited by Royal Rally (edited 17 January 2001).]
 
op het moment ziet ie er zo uit:

mine4.jpg


En inderdaad zijn lampies errug leuk.. ik zou wel zo'n blacklight eronder willen hangen, maar ik denk dat ik dan problemen krijg met m de schuur in rijden, want hij raakt nu al bijna de drempel...dus dan zou die ergens tussen moeten..
Ik moet ook nog een beetje betaalbare helm vinden in dezelfde kleurtjes zo'n beetje en ik vraag me af of er ook halogeenlampies inkunnen en of die er zijn uiteraard.
Ik heb nou van die 'xenon'lampies derin, maar die zijn iets witter en geven klein beetje meer licht.

M'n velgen vind ik mooi, dus die wil ik wel zo houden, lichtmetaal en remklauwen is wel een leuk idee
smile.gif
Spuitbus van de gamma ofzo?
uhh.. dat was t geloof ik
 
of die lampjes xenon zijn weet ik niet, het zijn die blauwe 35 watt dingen van Bosma. die geven gewoon superblauw licht. misschien kan iemand me vertellen of dit xenon zijn ??

enne die rubberen flap kan je het best aan de zijkanten afsnijden, zodat je nog wel een flappie overhoud die je bougie beschermt.
 
Over 2 maanden ofzo rij ik ook weer, dus dan kom ik zeker! Is niet zo ver rijden vanuit Amsterdam Zuidoost
smile.gif
In 20 min. zit ik in Bussum
smile.gif

BTW, het moet wel mooi weer zijn
Ogre woont ook ergens in de buurt van Hilversum, d8 Loosdrecht ofzo.

Greetz

------------------
Honda X8R-s, Giannelli NR-X, Malossi CDI-unit, std. rollen
 
Ton, die Xenon lampen (de echte die bijv. in die BMW of Mercedesdingen zitten dus) zijn gasontladingslampen en die geven veel licht, die 'xenonlampen' voor scooters zijn dat niet.

btw, ik zat laatst in een oude scootin' te kijken (oktober ofzow) stond een stuk in over Intermot 2K en er stond een imitatie X8R van een of ander onbekend merk in... op zich niet zo heel boeiend, maar er zaten mooi wel witte knipperlichtglaasjes op! dus ze bestaan wel....

------------------
Honda X8R-X
 
Originally posted by Ton op de Runner:
XENON KAN NIET IN EEN SCOOTER!!!!!! Die verrotte lampjes die je tegenwoordig ziet in scooters zijn lampjes met een blauw laagje verf. Hardstikke arm en verrot dus, geeft nog slechter licht ook.

idd, ik had ze ook en het suckt zwaar
 
Back
Top