Uiterlijk X8R-(X)

Rudeboy

Well-Known Member
Ik heb neon licht onder me scooter, maar raad het je niet aan omdat je er niet echt heel veel van ziet en het heel snel vies word.

Doe het dan onder je voorkap zodat er een vaagschijnsel door de "koelgaten" naar buiten komen.
 
Advertisement - register to remove this

Dr gaan iig nog pro-grip handvatten op, zit te twijfelen tussen paars en rood.

Hoeveel kost zo'n draaiend achterlicht Daan?

spatbordafzagen is denk wel mooier ja, maar ben bang dat m'n rug dan onder de bagger komt als k ga rije.

Daan(en anderen) wat hebben jullie aan jullie X8R's gedaan??
 
Je komt inderdaad flink onder de modder. Zelf mijn Rally waarbij het achterwiel niet achter de scooter uitkomt(zoals bijvoorbeeld Buxy's/Speedake's)wordt ik smerig, maar dat boeit me totaal niet. De looks tellen! En al eens een Rally zonder achterspatbord gezien?? Ik denk het niet en anders is het eentje die half afgezaagd is. Ik zal me scoot niet ophemelen
wink.gif
maar dat spatbord van een Rally is lastig ag te zagen. Als je hem kent snap je wat ik bedoel. Het is niet zoals bij sommige andere scoots, waarbij je hem er met een paar schroefjes afschroefd.

Draaiend achterlicht vind ik persoonlijk een beetje "kinds", sorry naar dat vind ik, doe het als je wilt.
Pro grip heeft leuke handvatten. Ik heb sinds 3 weken het nieuwe model voor 2001 Doe er dan meteen stuurgewichtjes op, staat ook koel.
Koop een kapje voor je coolfan.
Vergeet niet de inmiddels beruchte "snelle ventieldopjes"
smile.gif
Mijne zijn eraf, ze zijn 1 keer gejat door een Marok
frown.gif
en nu me velgen blauw/gepolijst zijn staan zwarte ventieldopjes mooier als contrast. Of ik moet zilveren zien.
Genoeg te doen dus!
 
Ik heb ff gekeken en volgens mij kan het hele spatbord dr makkelijk af en ook weer op
alleen moet ik mn verzekeringsplaatje nog erregens kwijt kunnen.

btw, dat van die draaiende lampies ben k wel met je eens, maar aan de andere kant is t wel geinig...
 
Originally posted by Daanje_70MHR:
Pro Grip handvaten misschien?

gedeelte van achterspatbord afzagen


-Draaiend achterlicht
-parelmoer lampenglaasjes
-zadelhoes


Daan, bestaan die???!!! ik wil ze graag -liever smoke/carbon zegmaar- maar ik kan ze nergens vinden
 
heej kerul..
ik heb een zwarte x8r-s...
redelijk origineel uiterlijk.. al1 me spatbordje afgezaagd.. in de regen word je dan best vies ja..
neem een spuitbus met zwarte verf en spuit je knipperlichten das echt mooi.. neem bv blauwe lichten ofzow.. leuke stickers..
mzzls henk
 
Smoke is wel gaaf ja. Parelmoer zou ik dan zelf zoals die Danny Lam (Blauw Chroom Aerox Scootin' nov/dec 99)helemaal wit maken, dus met thinner dat parelmoer erafhalen.
Helemaal zwart vind ik ook heel mooi, maar staat eigenlijk alleen mooi als je een zwarte scoot hebt. Ik wilde eerst ook parelmoer RAW glaasje voor me scoot, maar zijn er niet. Nu zijn ze geblindeerd met zwarte verf. Persoonlijk vind ik het effect mooi, het lijkt nu gewoon "kap" te zijn. Dat oranje was niet zo mooi.

Carbon glazen vind ik het lelijkste wat ooit is bedacht(mijn mening). Ik bedoel(echt)carbon is een materiaal dat wordt gebruikt in de racerij omdat het sterk en licht is. Bij Rally auto's enzo bestaat vooral het interieur uit dit materiaal. Maar een racewagen met carbon knipperlichten?? Ik dacht het niet
wink.gif

Daarom vind ik het compleet onzinnig. Kijk wat wel kan is een carbon "frame" van bijvoorbeeld die losse RAW's achter die uitsteken. Maar wel met een normaal glaasje erop. Carbon hoort verder op bijvoorbeeld voorvork, dashboard, kapdelen, stuurgewichtje enzo, maar geen onzin carbon, zoals een carbon sticker ofzo.

Dan nog het tweede GROTE nadeel aan carbon"look". Het is vaak zo lelijk, Vaak is het gewoon een zwart achtergronf, met grijze streepjes erop. Nou ik weet niet of je wel eens echt koolstofvezel (carbon dus) hebt gezien, maar dat lijkt er niet op.
Aangezien echt carbon ook niet zo te krijgen is(bij mij dan) koop dan het wat duurdere bij autozaak. Zelf heb ik mijn voorvork en dashboard in carbon gezet. Het stickervel hiervan is van Polini(ja wist ook niet dat ze dat hadden, is ook toeval, heb alles van Polini(had) en vroeg om carbonvel, bleek het polini te zijn)en dit lijkt aardig op echt carbon. I.i.g meer dan die goedkope nep carbon onzin. OK, voor RAW en gewone lampekapjes is het wat lastiger omdat het natuurlijk licht moet doorlaten, maar toch, carbon glazen zijn niet logisc..:

[This message has been edited by Royal Rally (edited 17 January 2001).]
 
Wat ik nu ga typen is in jullie ogen waarschijnlijk nogal naief, maar ik rijd nog niet zo heel lang scooter en heb aan mijn scooter nog weinig gedaan, gij zijt gewaarschuwd:

Ik vat 't ff niet meer hoor, misschien zeg ik domme dingen, maar smoke/carbon(look) knipperlichtglaasjes is toch hetzelfde???
misschien een miscommunicatie dankzij mij, zou kunnen.. maar ik bedoel dus van die smoke knipperlichtglaasjes.

Dan nog iets... je knipperlichtglaasjes spuiten: met speciale verf die lichtdoorlaat of bedoelen jullie echt helemaal dichtspuiten zoals ze bij racescooters doen??? ik wil namelijk nog wel een beetje knipperlicht hebben zegmaar.
 
Gewoon smoke spuitbus kopen en je knipperlichtglaasjes spuiten. Je kan zelf bepalen hoe donker je ze wilt, maar zelfs als je ze helemaal zwart(dus wel met die smoke verf!!) maakt kan je het nog steeds goed zien als je richting aan geeft! (mits je nu felle richtingaanwijzers hebt dan)
Carbon look is zeg maar zwart met een soort structuur er in.
Smoke is halfzwart zeg maar

Beetje dom uitgelegt maar zo moet het wel duidelijk zijn.

Greetings!

[This message has been edited by MASTER (edited 17 January 2001).]
 
eej Denniz, over dat draaiend achterlicht, dat kan je vinden op scootparts.nl bij de accecoires (of hoe je het ook schrijft).
Dan moet je wel diegene hebben die ook op je remlicht werken. ik dacht dat ze ongeveer 2 geeltjes kosten.

Volgens mij kan je die parelmoer glaasjes of carbon glaasjes, gewoon bij een redelijk goeie dealer bestellen.

Greetz
 
knipperlichtglaasjes zijn er helaas nog niet, naar mijn idee komt dit een beetje doordat de x8r zo'n moeilijk, appart model glaasjes heeft, wat natuurlijk weer te duur is voor die makers.

maargoed, ik heb zelf een zwarte x8r-s, en heb de knipperlichten en het achterlicht mooi zwart gespoten, en dat kan ik iedereen met de zwarte x8r-s errug aanraden !!!
verder kan je heel mooi op de lijntjes het spatbord er af zagen. (wel ff goed schuren he) en je kan die lelijke rubberen flappen aan de onderkant een stuk wegsnijden, zodat je er mooi onderdoor kan kijken, errug mooi !
verder heb ik nog van die 35 watt blauwe lampies er in gedaan, whooooo errug blauw !!!
smile.gif

enne een powerfilter is heeeeel errug mooi op de x8r. neem dan de malossi of top-racing voor een beetje goeie.

[This message has been edited by X8R-LeNnY (edited 17 January 2001).]
 
ej denniz, als je je spatbord deraf haalt, bouw je gewoon je plaatje aan je koppelingshuisje, of geen plaatje
biggrin.gif
en royal rally: is maybe een laag voorspatbord, 1 die gewoon over het wiel gaat, niet mooier dan zoon crossding? ik weet, het is een cross scoot, maar toch....
 
Back
Top