Uiterlijk vertoon!

Status
Not open for further replies.
Oh dat komt vanzelf goed, geloof me maar.. daar verzinnen ze wel iets op. 2 maanden zonder je schoenen poetsen staan ze echt niet toe :D

:+ zou je denken, maarja ga dan naar ermelo dus zijn ze zoiezo minder streng als bij schaarsbergen die orientatie dagen:p
die begeleiders kregen gewoon groen licht om ons 2 dagen lang zo hard mogelijk af te kankeren:+
 
Zeurkous :p

DSC_0020.jpg

vind ze echt goed fet :D

moet ook nieuwe patas heben maar wil geen tigers of zo maar iets aparts


alleen nadeel van dat soort schoen is denk ik de zool ,zo dun
als je ergens loopt bij ons in een discoteek of zo dan hoef je daa rniet mee aan te komen dan heb je binnen een uur glas in je klomp :D
 
Zijn wel schoenen die echt bij de persoon moeten passen.
Zo vind ik ze wel mooi. Maar past niet bij mijn stijl/leeftijd denks.
 
Waarom vraag je paar weken geleden waarom iedereen met zo een kerkklok om ze pols loopt, en nu koop je er zelf één :+?

Verder vind ik hem echt nice :).
 
Voor dat geld zou ik eerder voor een mooie replica gaan. Eentje met een zwitsers uurwerk etc.

Voorbeeld,


http://xs109.xs.to/xs109/06481/DSCN0378.jpg

Er zijn inderdaad leuke replica's te koop met een zwitsers uurwerk voor ongeveer dat bedrag. Jammer dat ze door een kenner van echt te onderscheiden zijn. En als mij wordt gevraagd of dat een echte panerai is (echte kost enkele duizenden euro) ga ik niet vertellen dat het een echte is. Dan zou ik toch een sneu gevoel krijgen bij een klok van 250e.

Voor 250e zijn er prima horloges tekoop met een zwitsers uurwerk. Niet van de gevestigede dure merken, maar wel met minimaal dezelfde kwaliteit. Alleen geilen mensen daar natuurlijk niet op als er geen Panerai, IWC, Breitling, Rolex, M.Lacroix, Bvlgari oid op staat.

Ik meen trouwens die tauchmeister/TW Steel voor 180 te hebben gezien.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top