Uiterlijk vertoon!

Status
Not open for further replies.
Tim_xsh said:
achja... de een is liever stijlvol gekleed de andere liever in een vuilniszak

heeft alle 2 zn charme denks... NOT


linen_divided_dish.jpg


draagt standaard een

vuilniszak.jpg


boven zijn

9541585.jpg


waar hij lang op moet staan.
 
"Ja, maar het zit als gegoten, wat vinden jullie ervan? Als jullie het niets vinden koop ik wel iets wat jullie hebben gekocht voor jullie familie met kerst :( "
 
"maar eerst zeggen wat julie ervan vinden. ik weet trouwens niet hoe ik me schoenen dicht moet doen, hebben julie een idee? tevens ben ik nog steeds opzoek naar een nieuw leven, julie een idee dan? owja en wat vinden julie van me idee?! ga trouwens me 20 cent fiat tunen enzo, lekker clean dan issie vet, toch? of vinden julie niet?"
 
Xander said:
Serieus, als ik witte schoenen aan heb draag ik daar witte sokken bij. Ik vat dus echt niet waarom dat zogenaamd "fout" zou moeten zijn. :X
amen..

draag maar eens een wit shirt, lichtblauwe spijkerbroek en witte schoenen.. dan trek ik dus egt geen zwarte sokken aan. ziet er niet uit!
 
Streetmagic4 said:
8p Is niet waar togh..? Ik loop meestal in replay/G-star/La coste... Geurtje: Hugo Baldesarini (puur om het flesje). En ik heb hugo boss pata's.

Het wordt dan tijd dat ze strontspray in een mooi flesje stoppen, even zonder gein, wat boeit het flesje nou?
 
Krijg vanavond Roma Uomo. Ruikt erg lekker imo.

Jammer dat ik het hele weekend moet werken, anders kon ik alle dames in katzwijm laten vallen met mijn luchtje :p
 
Haha, heb geurtje van pepe jeans. Veel vinden dat lekker luchie :p. Gister nieuwe kleertjes aangeschaft. 2 overhemden 1 trui. Binnekort ff foto's poosten als ik nog wat meer heb.
 
nicoSRsport said:
amen..

draag maar eens een wit shirt, lichtblauwe spijkerbroek en witte schoenen.. dan trek ik dus egt geen zwarte sokken aan. ziet er niet uit!

Als of er alleen zwart en wit is :+
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top