Uiterlijk Vertoon #24

Van 't zomer een Ego jeans gekocht van Chasin', fijnste broek ever :+

Dus nu maar een andere wassing erbij gekocht:

1111242001-dir_jeans-chasin-ego-dirt.jpg
 



begint nu toch echt een probleem te worden :X schoenenwinkels zijn inmiddels verboden terrein :'(

afgelopen maanden meer als 1500 euro aan schoenen uitgegeven :X
 
dat dus....

kan elke dag weer wat anders aan... inmiddels al aardige collectie opgebouwd... en als je ze elke keer na gebruik weer even schoonmaakt... doe je er jaren mee...

maar begint nu echt te gek te worden :p

laatst gewoon dubbel gekocht, omdat ik niet meer zker wist of ik hem had of nie :p

me broertje is er echter erg blij mee, want die heeft afgelopen 4 jaar geen schoenen meer gekocht :p
 
Caliroots zou ik niet goedkoop noemen. Hanteren gewoon marktprijzen en vaak zelfs hoger.
Ter illustratie: schoenen die wij met rrp van 130 op de plank hadden, hadden zij voor 180. Hetzelfde geldt voor asos.

Laatste pickups:

IMG_0816_zpscf72fa74.jpg


IMG_0817_zps1b86ce07.jpg
 
In de zomer heb ik een bruiloft van een maat. Nu heb ik weinig zin om heel pak te gaan kopen, wat ik daarna toch nooit meer aan doe. Kan een wat meer casual look op een bruiloft ook? Bijv. een leuke broek icm een jasje oid? Of is dat echt een no-go.. help :p
 
Als je als daggast gaat lijkt mij een pak wel zo gepast. Tenzij het paar nadrukkelijk iets anders wilt. Als je alleen avondgast bent, kan iets semi nets ook wel.
 
Als ik jou was zou ik eens naar een Serengeti zonnenbril kijken. Je moet er wel wat meer voor betalen maar het is wel het beste wat er is en zo veel meer dan een polariserende ray ban kosten ze ook niet. Ze hebben diverse lenzen met andere eigenschappen. Ik heb zelf de drivers photochromatic polariserende glazen, voor autorijden en gewoon dragen is dat denk ik de meest gebruikte lens. Als je vaart of vliegt en dus veel op lcd schermen moet kijken moet je geen polariserende glazen nemen want dan kan je er niet op kijken.

Mijn bril:

Beter gezegd nog, voor varend of vliegend personeel is het verboden gepolariseerde glazen te dragen.
Heb ook serengeti aviatior zonnebril via een pilotshop uit de VS besteld voor heel wat minder dan in hier in NL (dacht iets van 119dollar)

Voor de serieus geinteresseerde heb ik wel een linkje, stuur volgends mij ook gewoon naar NL !
 
Pasgeleden ook een nieuw klokje aan de collectie toegevoegd, lekker grof precies wat ik zocht.
 

Attachments

  • klok.png
    klok.png
    880.5 KB · Views: 22
Back
Top