Uiterlijk vertoon #23

Status
Not open for further replies.
weekendje weg geweest en gelijk weer wat kleertjes gescoord..

afgelopen oktober is 100km voorbij barcalona mn auto opengebroken toen ik 2 minuten in een wegrestaurant cigarettes aan t kopen was, alles eruit, koffer weg met AL mn kleren:rolleyes:

dus weer alles opnieuw moeten kopen gelukkig wel goed verzekerd

.jpg

.jpg

[ir]http://img513.imageshack.us/img513/1736/tokyofred.jpg[/ir]
3 broeken nog wat basic Vneck tshirts

en schoenen
dsqschoenen.jpg
 
So, mooi klote. Je moest zeker wel alle bonnen kunnen overleggen van wat er gestolen was? Ik bewaar ze ook altijd maar voor het geval dat het een x nodig is.
 
Alles opgeven wat er weg was, en evt. bonnen bijvoegen.
Normaliter plert ik die na een week of 2 weg als het gewoon goed is verder..
Dus had vrij weinig, wel een behoorlijk bedrag aan afschriften van kledingwinkels via mn rabo online van januari tot oktober van hetgeen dat ik met pin heb afgerekent en dat was ook voldoende.
Uiteindelijk ietsje erop achteruit gegaan maar viel me wel alles mee moet ik zeggen, heeft wel lang geduurd voordat ik het binnen had. Ik denk dat ongeveer 80% van de nieuwwaarde gemiddeld over alles wat gestolen is vergoed is.. Dus mag niet klagen!

Barcelona staat er bekend om momenteel, borst van de Bulgaarse roemeense maffia bendes, auto inbraken maar ook brutale overvallen! dus mensen opgelet mocht je daar nog eens met je auto heen gaan, 200 km voor en na barca zowieso niet meer stoppen.. En stevig doorrijden want degene waar ik bij op bezoek ging samen met nog wat vrienden die daar een 2e huis heeft, was een week ervoor op de heenreis ook de sjaak. Auto seinen toeteren, helemaal in paniek. NOOIT niet stoppen, les 1 in frankrijk spanje, maar gewoon volgas afsnijden en in de ankers gaan.. Lui sporen echt niet. Met een NL kenteken val je helemaal lekker op:x

Binnen kort weer erheen moet ik erbij zeggen, maar blijf wel scherp

Het restaurant waar mn auto was leeg getrokken, zat (toevallig) 12 man politie binnen, camera bewaking etc.. En dat boeit die lui geen flikker, echt geen geweten daar alles draait om de centen. Politie wel verder geschikte lui daar en netjes geholpen. Spougen ook onwijs van die lui, die een slecht imago creëren voor t land. Arabieren en Oostblokkers zijn niet echt gewild daar
 
Last edited:
Oh netjes. Ik heb het nog niet eerder gehoord dat afschriften ook gelden, of geldt dat bij bepaalde warenhuizen niet zoals de bijenkorf waar je ook interieurspullen kunt kopen?
 
Geen idee. Ook wel dingen van de Bijenkorf ingediend ja..
Heb thuis expertise gehad, die man heeft verder helemaal niet gekeken naar die dingen.

Enige wat hun (denk ik) willen weten van je, is wat er weg is, icm met een goed beeld uit wat voor nestje je komt denk ik zelf..
Als je 10 hoog achter in Den Haag woont met een schotel op je balkon, en je geeft allemaal galajurken en maatpakken op (vul de prijs zelf maar in) dan klopt dat niet echt zegmaar

Die gasten zien snel genoeg of je eerlijk bent in wat je zegt of niet aan de manier waarop je het allemaal aangeeft, want ze stellen dan ook nog zo nu en dan een vraag ergens over..
 
Bell & Ross

Heb trouwens nog een bell & ross te koop, vierkant model, helemaal zwart met witte wijzerplaat. Mag voor klein prijsje weg...
 
Heb je niks anders meer in de aanbieding voor me Nico? Niet al te groot en netjes. Voorkeur stalen band maar leder mag ook.
 
weekendje weg geweest en gelijk weer wat kleertjes gescoord..

afgelopen oktober is 100km voorbij barcalona mn auto opengebroken toen ik 2 minuten in een wegrestaurant cigarettes aan t kopen was, alles eruit, koffer weg met AL mn kleren:rolleyes:

dus weer alles opnieuw moeten kopen gelukkig wel goed verzekerd

.jpg

.jpg

[ir]http://img513.imageshack.us/img513/1736/tokyofred.jpg[/ir]
3 broeken nog wat basic Vneck tshirts

en schoenen
dsqschoenen.jpg


Die heb ik laatst in het bruin gekocht :p
384740_308214589217620_100000872457557_910526_1059401237_n.jpg
 
Heb je niks anders meer in de aanbieding voor me Nico? Niet al te groot en netjes. Voorkeur stalen band maar leder mag ook.

Hmm, heb nog een aparte marina militare liggen, geborsteld staal met zwarte plaat en band. Gaat ook discount weg...
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top