Uiterlijk Vertoon #22

Status
Not open for further replies.
Ohja, 22e kom ik terug, neem dan ff contact op, zal dan ook gelijk wat pics uploaden (zodat xander lekker kan ranten t.t).

<]

Het klopte wel wat er geleverd werd, het ding ging alleen kapot, was garantie geval. Was trouwens een day date eta.

ETA ja? :p Als de klok nep is stoppen ze er natuurlijk wel echte uurwerken in. :p


ik heb geen 100 euro over voor een horloge. daar is zo'n ding mij niet belangrijk genoeg voor.

100e voor een klokkie is wisselgeld boiii. :p
 
Als je geen 100eu over hebt voor een horloge zou ik lekker je telefoon als klok houden;)

Dat laatste had zo van m'n moeder kunnen komen :D
Heb dan wel geen horloges van bijv bijna duizend euro maar toen ik met een klokje van 400 euro thuis kwam kreeg ze bijna een beroerte:D
 
En jij zeggen dat het een echte u-boat was die je van je oma had gehad. :+

fail-man-bra%5B2%5D.jpg

Ja dat is die met die bruine band pannekoek, heb nog een staalgrijze met rode letters en zwarte band(Trusty) en een helemaal zwarte die dus minder is;)!
Overigens had ik hem van m'n opa idd:)
 
ETA ja? :p Als de klok nep is stoppen ze er natuurlijk wel echte uurwerken in. :p
Haha ik adviseer jou ten zeerste om niet over horloge markten in z.o. azië te gaan rondlopen, denk niet dat je hart het gaat overleven :D

Ik bedoelde iig chinees eta kopie met chrono en automaat.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top