Uiterlijk Vertoon #22

Status
Not open for further replies.
Vind bovenstaande horloges allebei wel geinig om te zien, wel erg duur als ik naar de uurwerken kijk die erin zitten.

Zit zelf over een Fortis B-42 Flieger te twijfelen.

FORTIS+B-42+FLIEGER+BLACK+AUTOMATIC+DAY+Date+.jpg


:~
 
Mooi ding, misschien wel erg anoniem, en al helemaal voro dat geld :o Leeft je marina militare trouwens nog?
 
ohja, paar nieuwe schoenen, zou ze normaal gesproken niet kiezen omdat je voor letterlijk een paar tientjes meer Magnanni's hebt maar een collega kan ze voor mij direct bij de fabriek kopen :)

10013071_3.jpg
 
Mooi ding, misschien wel erg anoniem, en al helemaal voro dat geld :o Leeft je marina militare trouwens nog?

Vind dat onopvallende wel vet eigenlijk. Prijzen vallen op zich mee via chrono24. Mn Marina leeft nog wel, maar ik heb een nieuw pinnetje nodig voor t bandje, heb jij nog stock :P
 
Last edited:
Vind dat onopvallende wel vet eigenlijk. Prijzen vallen op zich mee via chrono24. Mn Marina leeft nog wel, maar ik heb een nieuw pinnetje nodig voor t bandje, heb jij nog stock :P

Moet lukken, gaat wel even duren...
 
De mijne is wel echt overleden of iig, dat pinnetje werkt niet.
Draag tegenwoordig toch een andere, waar ik duidelijk nog steeds een ander bandje voor moet kopen. :P
dsc06737e.jpg


Heel vet horloge, Xander.
2 tellen op die eBay link, maar ik vind dit echt heel nice!
 
Ik ga van de zomer toch serieus kijken voor een Meistersinger. Vind die enkele wijzer zo ongelofelijk tov! Helaas nog goed aan de prijs, maar zie het als een investering:#


356.jpg
 
Vind bovenstaande horloges allebei wel geinig om te zien, wel erg duur als ik naar de uurwerken kijk die erin zitten.

ik ben zelf een leek op het gebied van horloges, maar was is er minder goed aan de uurwerken dan? moet ik dan aan levensduur denken of? vind hem er namelijk erg mooi uitzien en inc met een rubberen band best voor dagelijks gebruik. vind dat croco leer iets te netjes.
 
11.20 geeft die dan aan.. Elk kleine streepje tussen de uren geeft 5 minuten aan..


Op 't plaatje is het dus 10.10 ja ;)
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top