This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Uiterlijk Vertoon #22

Status
Not open for further replies.
Ik heb al een tijdje zwarte Lanvins... Redelijk hoog mocro gehalte ook lulz

Maar heb daar eerlijk gezegd nooit problemen mee.
 
Vind die kraag helemaal niks, en lijkt een tikje groot. Kan misschien nog bijtrekken door een bepaald wasprogramma

Mijn laatste aankoop:



Een pasjeshouder. Normaal heb ik een kwaliteits lederen pasjeshouder, maar na een lange tijd voorzichtig gebruiken laten toch de stiksels langzaam los of gaat het uitlubberen. Deze houder hou het pasje vast door middel van een mechaniekje waardoor de pasjes er niet uit kunnen vallen, maar als je ze er uit wilt halen kost dat bijna geen moeite. Hoop deze wel voor altijd te kunnen gebruiken in tegenstelling tot lederen pasjes houders
 
Een ekte G fit alleen brieven en een plastic

Voor losgeld heb ik een zogenaamde key pouch
 
Mooooi

Stomme figuren die voor kleingeld, briefgeld, passen en creditcards allemaal een ander ding bij zich hebben:?

Is natuurlijk wel Ballin'
 
Ik heb altijd 2 dingen bij; pasjes en telefoon. Mocht ik muntgeld nodig denken te hebben, neem ik de key pouch mee. Op die manier heb ik zo weinig mogelijk bij me, heb het liefst niks bij me.
 
Had ik ook een tijd, maar 't werden er steeds meer en ze sleten als een jekko.
Nu gewoon een heel simpel leren wijvending waar precies een zooi pasjes en wat kleingeld in kan.
 
ik bewaar dus echt alles in de auto, portomonee ligt 24/7 in de auto, laat sleutel ed ook altijd in de auto... haat spullen in me zakken, me telefoon is al teveel eigenlijk.
 
Status
Not open for further replies.