Uiterlijk Vertoon #22

Status
Not open for further replies.
€10,- als je hem in een PM stuurt dan
trollfacex.png

Dan wil k ook een foto van jou in bikini + 10 euro erbij :*
 
verkocht denk ik?
Beter zijn de bikini's met een laag broekje :W

Speedy al gekocht? Nee zeker? Zou 't wel vermoeden zo met je avatar..
Pas nog een Evidence gekocht

lv+evidence.bmp

Pas ook naar zitten kijken, maar LV verstuurt niet naar nederland via de webshop.
Waar heb jij m gehaald?
 
Je bent niet goed!

Vanavond worden mn AM's opgehaald, vind t echt zonde dat k ze weg doe. Gister nog gekeken of ze stonden en onder een zandkleurig/beige skinny staan ze echt geweldig maargoed, ken mezelf ik draag mn andere nikes gewoon meer.

Over de LV zit k te twijfelen over de Speedy damier azur 30 of 35. De 30 ben k bang dat die te klein is en de 35 miss weer te groot. Keuzes in t leven :+
 
nja tis net waar je over na gaat denken :p ik zou zo'n dure tas eerder in de winkel laten liggen en er iets nuttigs van gaan doen..
 
Daarnaast denkt toch iedereen dat die nep is, buiten het feit dat ik het fkn lelek vind:+
 
nja tis net waar je over na gaat denken :p ik zou zo'n dure tas eerder in de winkel laten liggen en er iets nuttigs van gaan doen..

Ja ik zou op vakantie gaan, gaat door omstandigheden niet meer door dus dan koop k er liever een LV van. Ding gaat jaren mee en ik vind de speedy wel mooi. Als k al t geld op tel wat k in tassen heb gestoken die ik weg kan gooien of niet meer mooi vind dan had k onderhand twee speedy's kunnen kopen denk ik :p. En de rest mag denken dat ie nep is (nep is heel makkelijk te herkennen trouwens, ookal is t een goeie k.o) maar ik weet wel beter toch. Het is een cadeautje aan mezelf.
 
Lach me kapot als je die tas straks ook voor '120 euro - of meer ' verlies weer verkoopt omdat je em niet mooi meer vind :* Issie speedy weer weg :7
 
Wat een gedoe om een tas van 500(?) euro. De één koopt een tas, de ander een cilinder, Xbox, setje velgen of zuipt het in een weekje weg op vakantie.
 
Tuurlijk snap t ook wel hoor, zit r alleen maar n beetje te fokken:*

Ik heb zelf ook een horloge van 4k gekocht, verklaart iedereen me ook voor gek. Lfb, als ik r maar blij mee ben 8)
 
Sorry, ik ga niet zeggen dat ik verstand heb van tassen, maar zo'n LV ziet er imo gewoon uit als een 13 in een dozijn tas met een gash printje.

Ik zou me vervolgens nogal opschepperig bij voelen (terwijl dat dan nieteens je bedoeling is) om aan 'iedereen' te moeten vertellen dat 'ie echt is, wanneer ze daar om vragen.
Denk dat er voor 500e toch wel mooiere te vinden zijn van andere merken, die je met evenveel flair kan dragen?
 
Last edited:
jah, maar daarvan zien andere weer niet dat het zoveel gekost heeft.... wel bij blijven hé bjorn...
 
De mensen die echt kennis hebben zien 't dan wel en daar zou ik dan zelf meer plezier uit halen.
hipster-kitty-21.png


't Is niet om te haten, maar dat is my 2 cents.
 
Last edited:
Lach me kapot als je die tas straks ook voor '120 euro - of meer ' verlies weer verkoopt omdat je em niet mooi meer vind :* Issie speedy weer weg :7

Nee denk niet dat die ooit weggaat hoor :p
Mn nikes droeg k gewoon nooit en tis een premium editie van 4 jaar geleden dusja kan wel verwachten dat k niet t zelfde bedrag kreeg.
 
Sorry, ik ga niet zeggen dat ik verstand heb van tassen, maar zo'n LV ziet er imo gewoon uit als een 13 in een dozijn tas met een gash printje.

Ik zou me vervolgens nogal opschepperig bij voelen (terwijl dat dan nieteens je bedoeling is) om aan 'iedereen' te moeten vertellen dat 'ie echt is, wanneer ze daar om vragen.
Denk dat er voor 500e toch wel mooiere te vinden zijn van andere merken, die je met evenveel flair kan dragen?

Tuurlijk, Longhamp heeft ook hele mooie tassen en Marc Jacobs ook.De Speedy heb je ook in meer printjes behalve de ''Damier'', Monogram (multicolor en watercolor) en de effen kleuren. Ik heb gewoon iets met de Speedy, vind m gewoon heel erg mooi, het is echt een 'doctorsbag' . En het is absoluut niet mn bedoeling om er opschepperig mee over te komen, al zou ik hem hebben.

Genoeg gerant om die tas denk k zo :+
 
Heb ik ook, €12,95 zonder merknaam, en jij? :+

*moest lachen*

Dit niks voor je Laine, soort Speedy incl racegaas.
s000m4202400z0_m.jpg


Kan je er nog zo een opogevoerde rat in stoppen, lopen al die celebrities ook mee of het scheelt niet veel.
 
Last edited:
Status
Not open for further replies.
Back
Top