Uiterlijk Vertoon #22

Status
Not open for further replies.
Dit is m'n 1e met korte mouwen. :# Normaal ben ik ook helemaal geen fan van overhemden met korte mouw :P

Deze beviel me wel goed in de winkel en was nog eens 50% korting ook :)

@Tommy dus
 
Zit op internet te zoeken naar een gouden zegelring evt. met gravure. en wat dat zou kosten 14krt. Kom er maar heel weinig over tegen, heb 1 massieve zegelring 14krt. gezien voor 1300 euro. Ik heb echt geen idee wat de gangbare prijzen zijn voor een massieve zegelring, ik bedoel niet zo'n lucardi holle zegelring a 300 euro. Iemand misschien een adresje of ervaringen?
 
Ik heb een tijdje terug die Pall Mall pilot broek gekocht, tot nu toe paar x met de hand gewassen. Toen hij vanmiddag hing te drogen zag ik dat er allemaal vale plekken op zaten. Nog meer mensen slechte ervaringen met broeken met een hele donkere washing van PME? Anders maar eens ff naar de winkel om te vragen of dat "hoort".
 
Inderdaad, vaak krijg je het advies om die broeken alleen uit te hangen en niet te wassen. Echt goor. Of de eerste keer hand wassen in lauw water en azijn, en erna binnenste buiten wassen. Nudie jeans had ook altijd van die aparte modellen die je zo moest behandelen.
 
Inderdaad, vaak krijg je het advies om die broeken alleen uit te hangen en niet te wassen. Echt goor. Of de eerste keer hand wassen in lauw water en azijn, en erna binnenste buiten wassen. Nudie jeans had ook altijd van die aparte modellen die je zo moest behandelen.

Valt wel mee ;) er is eens een onderzoek gedaan en kwa bacteriën viel het mee. Ik heb mijn APC jeans na 1 jaar gewassen en ziet er nu zo vet uit :D (nee, ze meuren niet :+) + geen schuurpapier vage plekken zoals j&j.

Anyway, deze discussie is al vaker voorbij gekomen.
 
Juist die broeken die je zo genaamd niet moet wassen wil ik niet, ik vind het idee dat je een "vieze" broek aan hebt gewoon ranzig. Maar deze broek moet je gewoon in de machine kunnen wassen, alleen niet bleken en in de droger doen. Om toch wat voorzichtiger te zijn heb ik hem maar steeds met de hand gewassen. Enfin, ik zal wel zien in welke staat hij is als hij droog is:P
 
Ik heb een tijdje terug die Pall Mall pilot broek gekocht, tot nu toe paar x met de hand gewassen. Toen hij vanmiddag hing te drogen zag ik dat er allemaal vale plekken op zaten. Nog meer mensen slechte ervaringen met broeken met een hele donkere washing van PME? Anders maar eens ff naar de winkel om te vragen of dat "hoort".

Ik weet niet wat een pilot broek is, maar ik heb zelf een donkere jeans van PME, die heb ik nu al een paar jaar, en hij is maar iets lichter geworden overal (ik was m'n spullen wel als ik ze aan heb gehad), dus geen vlekken. Maarja, dat is dus een ander type broek denk ik..
 
Maar wat t shirts besteld. Van de week maar weer is shoppen voor paar spijkerbroeken. Iemand nog een goeie site voor een wat meer casual horloge? Voor zakelijk heb ik al een Breitling maar die past niet goed bij T-shirts etc :P

g50-8.jpg


eelcoracer.jpg
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top