This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Uiterlijk Vertoon #22

Status
Not open for further replies.

Circa's


The Hundreds

[Ir]http://i53.tinypic.com/23qnx5.jpg[/Ir]
En nog een chino van Orisue..


Verder nog ff 10 v-halsjes gehaald bij h&m..
 
Last edited:
Wat ik kan zien van je gezicht lijk je echt vreselijk veel op een vriend van mij :+

Leuke stijl trouwens.
 
Dan neem je toch een maatje groter? +pippi+
Volgens mij zijn 't juist wat bredere schoenen.

De Era Low Pro is juist een stuk smaller dan de andere Vans. De reden dat ik de mijne heb verkocht, mijn teen begon ontzettend te knellen na 2 weken, ik dacht ik loop ze wel ff uit. Daarnaast totaal geen steun door de dunne zool. Daarnaast vond ik het ook achteraf maar wijvenschoenen
 
Mijn fout. Ik zat met Chukka Low in m'n hoofd.

Dingen hebben al veel meegemaakt en doen 't nog steeds! Alleen die buitenste witte rand kwam los en is er nu af.
 
Mijn fout. Ik zat met Chukka Low in m'n hoofd.

Dingen hebben al veel meegemaakt en doen 't nog steeds! Alleen die buitenste witte rand kwam los en is er nu af.

Ik heb die rand er ook afgerukt. Dingen lopen geweldig.
 
Iemand die een winkel in Amsterdam weet waar ze boardshorts verkopen van Rip Curl, Billabong enz. enz. Thanks!
 
Ik ben op zoek na ondershirts voor onder polo's en overhemden. Eisen v-hals (niet te diep), niet te lange mouw (anders komen ze onder polo mouwen uit), stretch (mag dus wat strakker zijn).
Haalde ze eerst altijd op de markt voor 25 euro per stuk. Maar worden niet meer gemaakt. Waar halen jullie ze? Moet wel een beetje netjes blijven in de was.
 

heb ze van HUGO. zitten prima, blijven netjes. 2-pack is 60e geloof ik.. gekocht bij tip de bruin in adam maar zijn op een miljoen plekken te koop lijkt mij
 

De WE/J&J hebben volgens mij ook van die shirts.
Ik zal thuis even kijken, heb er thuis namelijk ook een paar liggen met een v-hals en een beetje stretch

Maar een shirt onder een polo? Why, ivm zweten? Tip: Odorex! brandt alles dicht maar geen zweetplekken meer :W
 
Status
Not open for further replies.