Uiterlijk vertoon #21

Status
Not open for further replies.
Ja kijk, dat bedoel ik, dat doosje enzo heb ik er niet bij gehad. Wel heb ik de handleiding erbij gehad, en dan incl horloge zelf in een stoffen hoesje.

Verder draag ik dat ding nooit. Vind het een beetje zonde om dat ding dan te laten verstoffen etc..

Dus bied maar wat via de pm oid :)
 
Ik kreeg vd week ook een replica cadeau.
t.jpg

Lullig, maar heb veeel moeite moeten doen met een strak gezicht te bedanken.
Ik ben dan ook blij dat ik de afzender als 't goed is niet meer zal zien.. +pippi+

LOL een witte Hublot, past goed bij de sty0 ;)
 
In Hilversum bij de Bunker is het nu 3 halen 1 betalen.

2 G-star en 1 replay broek voor 140e mee genomen, prima deal dacht ik.
 
Last edited:
Geen gekke deal idd.

Ik heb vanmiddag een paar Humberto schoenen gekocht, zocht een paar nette stappers en deze waren voor de helft van de prijs.
[ir]http://www.fotopocket.nl/fpimages/2011/01/30/cbe6bcd634b89653cf71a70074fef8cb/IMG00128-20110130-1457.jpg[/ir]
 
Netjes!

Vanmiddag even 2 JC rags broeken bij de bijenkorf gekocht van 100,- naar 70,- en minus 50%, dus 2 voor 70,- Prima deal!:#
 
heb laatst een boss orange spijkerbroek gekocht. Tov rest van hun spul ben ik erg tevreden met de kwali :)
 
Boss Orange zijn ook prima broeken idd, en soms voor relatief weinig geld bij de Bijenkorf.

Heb er toen 2 voor 120 of 130 euro meegenomen.. 2 jaar terug ofzo... Weet natuurlijk niet of het nog steeds zo is. :+
 
Wat is een goeie shop (omgeving Eindhoven/Tilburg, evt. online) om een fatsoenlijk, simpel leren jack te halen?

Ben btw ook op zoek naar een paar Vans LPE, maar nergens de kleur/maat die ik nodig heb.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top