Uiterlijk vertoon #20

Status
Not open for further replies.
Had nog een paar besteld, die durf ik niet eens te posten :p Maar ik geloof dat het blauwe in het echt minder fel is, wel geinig voor in de zomer.
 
Had nog een paar besteld, die durf ik niet eens te posten :p Maar ik geloof dat het blauwe in het echt minder fel is, wel geinig voor in de zomer.

Het moet sowieso bij je stijl passen, maar volgens mij zit dat wel goed. :) Ik ben meer van de cognac kleurige schoenen. Vind die van de invito (ja die waar heel NL op loopt) ook wel tof. Die met die blauwe zool.

*doet plaatje zoeken*

[ir]http://www.invito.com/Images/Catalog/350x350/112867r.jpg[/ir]
 
Bjorn waar worden die dan verkocht? Exclusieve winkel of gewoon internet?
Laat even weten, dingen zijn écht vet.

http://hypebeast.com/2010/05/vans-otw-alomar-collection/
Denk dat je dan de meeste kans maakt bij Daily Rush, FunkyHouse e.d.
Ik was voor m'n eigen shoes speciaal naar Vans store gegaan, maar daar vertelde ze me dat zij juist geen 'specials' verkopen. :?
Dat was iig in Utrecht, weet niet hoe 't zit met andere stores (A'dam bijv).
 
Ondanks dat 'ie niet helemaal mijn stijl is maar me wel warm lijkt, die cold method jas besteld. Ging kapot de afgelopen weken met een leren jasje. En een aantal schoenen gekocht... kom maar met de haat :p

Jij zou volgens mij ook in staat zijn helemaal te staan kou kleumen alleen om maar in stijl te blijven :+
 
Uber. :p

Ik ga morgen Amsterdam eens in. Iemand nog een goeie winkel (buiten de bekendere toko's) voor jeans? Zoek een nette spijkerbroek zonder poespas. Geen dry denim meer, vind het vrij irritant als je na een maand de vorm van mn telefoon alweer kan zien. :+
 
Apart, wordt net door de inet shop gebeld dat ze die cold method jas niet meer in mijn maat hadden en sturen nu een maat S op om te passen (die niet gaat passen) en ik krijg alvast 5 euro teruggestort. Iemand dat ding in maat S hebben?
 
Gek he, godverdomme :D :D. Ga je op paardrijden?

Bij zulke dingen vraag ik me altijd af; had je ze ook gekocht als ze niet in de 'mode' waren? Antwoord lijkt me duidelijk.
 
redwings heeft ze ook...


maar sluit me aan bij arne... dingen zijn goed lelijk, snap niet dat er mannen zijn die ze aantrekken..
 
Kijk inderdaad eens in zo'n paardrijwinkel, ben wel eens gedwongen daar naarbinnen te gaan en stond vol met dat outdoor spul van aigle, barbour, le chameau etc. Ik mag overigens niet meer over anderen oordelen :rolleyes:
 
Zo'n broek erbij Robert:

article1524308.jpg


En een waxcoat:

WaxCoat4.jpg


:~
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top