Uiterlijk vertoon #13

Status
Not open for further replies.
Haha, sprong me later ook te binnen idd. My bad. ;)

valt nog mee, want als ik me niet vergis is er voor de kleding van tom ford in nederland maar 1 verkooppunt :)

kayne west had die gister op op tv:D Wel met reflecterende oranje glazen:winner:

Even ebay.com checken, heb ik mijn Von Zipper ook vandaan.

EDIT: http://cgi.ebay.com/Von-Zipper-Rock...ptZLH_DefaultDomain_0?_trksid=p3286.m20.l1116

Thanks man, probeer heb nu te bestellen, heb alleen geen ervaring met aankopen uit het buitenland. Hij geeft aan dat ik via PayPal kan betalen, maar is dit alleen mogelijk i.c.m. een creditcard ?

Nee, je kan een Paypal account aanmaken en dan kan je vanaf je normale bankrekening geld overmaken naar de Paypal account. Zie het als een soort tussenrekening. Volgens mij rekenen ze 3% van het bedrag als vergoeding.

Als je een cc tot je beschikking hebt, kan je het ook direct via cc doen ipv via Paypal.

wel op tijd je paypal account aanmaken, hier gaat een paar dagen overheen na registreren voordat je hem pas kan gebruiken!






Weet iemand hier nog een mooie g-star broek... ik zoek nog een mooie broek(grijs tot donkerblauw) die niet te strak zit maar ook geen neger broek die onderop de kont hangt :)

lieft g-star want daar zit een winkel vlakbij van, anders moet ik weer 30km rijden :z

radar low loose.

thanks beiden :) Heb een account aangemaakt, moet nu wachten tot ik die transactie van hun ontvang om m'n rekening te identificeren. wachten dus

als je je bankaccount dus aan je paypal hebt gekoppeld, kun je via je bank geld overmaken naar je paypal en dan betalen, maar dat duurt een paar dagen, je kan ook gewoon met paypal betalen zonder dat er iets op je paypal account staat, dan is het direct betaald vanaf je bankrekening (dat je het maar ff weet :p)

2 weken terug gekocht:


2na2rza.jpg


zijn een stuk donkerder in het echt.. maar camera wil niet helemaal meewerken (zie vloerbedekking; is in het echt pikzwart).

dh73md.jpg


ik vind deze bril erg mooi!
maar niet zijn geld waard..
had hem wel gepast in de winkel, staat wel tof

LV640E018.jpg

Ziet er niet uit, tbh.

Staat goed bij een Oost-Duitse schlager-zanger.

:)
 
Advertisement - register to remove this

@JOrne

Mooie schoenen. Maar hoop dat je ze met dit weer wel lekker in de kast laat staan tot de lente of droge dagen iig:)
 
Ik betaal regelmatig een bepaalde website uit HongKong, en ik moet niet 3% ofzo betalen, gewoon gratis. Heb nog nooit voor Paypal betaald. Voor Paypal betaal je pas als je een account hebt waar je ook geld op kunt ontvangen geloof ik.
 
idd, ik heb paypal gewoon aan mn rabo rekening zitten. Heb je ook niet het gezeik dat je eerst weer geld moet overboeken naar Paypal...Het gaat nu direct van mn rekening af.

nu heb ik er toch niet bijzonder veel op staan dus ik maak me weinig zorgen over het verhaal dat ze je rekening kunnen plunderen...
 
ja ik had er ook 2 voor 10 euro met zo'n bjorn borg randje erop

tis in ieder geval goedkoper dan in de winkel
 
krijgen we dat weer... :Z

oh even mijn mening duidelijk maken:

Bjorn Borg boxers zijn gewoon treurig {!

geen discussie mogelijk, het is zo.
 
krijgen we dat weer... :Z

oh even mijn mening duidelijk maken:

Bjorn Borg boxers zijn gewoon treurig {!

geen discussie mogelijk, het is zo.


er zit serieus een steekje bij jou los.




Ga die VonZipper Rasta bril ook ff bestellen, die is goed tof zeg :W
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top