uhm kleurtje??

jorick

dotcom
ik wil mijn zip sp laten spuiten.. heb alleen geen idee welke kleur.. ik denk dat iedereen gaat zeiken als ik hem helemaal in malossi kleuren laat spuiten (=wel mooi denk ik :p) dus... suggesties??? :rolleyes:
 
Advertisement - register to remove this

ik vind malossi kleuren wel roeleren eigenlijk :) wie heeft dat nou... maybe een handvol in nl. ik zou echt niets anders weten dat mooi is..... maybe yrjo replica :)
 
Mijn broer gaat op zijn ax GT een effect kleur spuiten, heb al een paar voorbeelden gezien, hij is blauw, paars en groen. misshien is dat een idee voor op je scooter. Is wel fucking duur, 1000gld per liter.
 
Originally posted by Zillion
Mijn broer gaat op zijn ax GT een effect kleur spuiten, heb al een paar voorbeelden gezien, hij is blauw, paars en groen. misshien is dat een idee voor op je scooter. Is wel fucking duur, 1000gld per liter.

WTF FL 1000,= per liter staat er niet een nulletje teveel toevallig ,voor die prijs laat je m 14 karaat vergulden geloof ik. op een auto gaat gemiddeld 8 liter lak ofzo??? ofwel auto spuiten 8000 piek en dan nog arbeid en blanke lak poe poe duurste ax ooit schat ik zo
 
Originally posted by jorick
heb jij nu tijd om het ding te spuiten inne?? (=op zeer korte termijn)

wie weet de malossi kleurnummers????

Ik ga morgen mijn malossi kleuren bij spuiten (schade)
 
Originally posted by stealth2000


Bomberjack en kale kop erbij en je hebt de neonazi mobiel.
Lijkt mij een NIET zo flax plan

Flikker op man
je mag toch zeker wel de NL vlag dragen in NL!

Ik heb een kale kop en ook een bomber. Nu me scoot nog rood wit blauw :)

Ik ben trouwens geen Nazi maar ik vind dat mensen wel veel te snel iemand Nazi noemen, stelletje rasisten!
 
Back
Top