Moo020

New Member
Ik wil misschien een Typhoon kopen 70cc. Mijn vraag is eigenlijn is het een goede keuze. Ik heb er zelf geen verstand van dus heeft er iemand tips over de scooter en is het een goede scooter voor het opvoeren? Kan hij makkelijk een power wheelie trekken? En een verhaaltje over de Typhoon over hoe hij gebouwd is. En is het een goede aankoop? En is de scooter goed voor meetings en drag race.

Groetjes
 
Advertisement - register to remove this

Typhoon is een mooie scooter, betrouwbaar ding, als ie in ieder geval niet is opgevoerd/aangepast door een beunhaas, kijk daar wel goed naar. Hij is erg snel weg bij drag races indien die goed is afgesteld en is prima voor wheelies want hij is relatief licht.
 
Super bedankt! Waar moet ik naar kijken als ik voor de Typhoon ga kijken? Voor de gene waar ik voor ga kijken zit er een 70cc onder Elektrische start werkt en kickstart, hij rijd 80 op teller zit een Cito uitlaat onder, ik heb even gevraagd wat de specificaties zijn en zo dra ik het weet zal ik nog een bericht plaatsen. en zo klinkt hij wat vind je er zelf van? het zijn 2 video`s laat als je blieft een eerlijke reactie achter
https://youtube.com/shorts/DtWaYGSj0
 
typhoon is top voor wheelies, heb zelf een 70cc typhoon en als ik een beetje naar achter zit gaat ie omhoog. als ik jou was zou ik bij aankoop ook even in de scooter kijken of het een beetje netjes is. achtergrond vragen van de brommer en misschien ook bonnen/werk bewijs. als dit m niet wordt heb ik nog een typhoon 70cc in amsterdam staan.
Post automatically merged:

als je vragen hebt over typhoon sleutelen/opvoeren etc kan je me een pb sturen!
 
Back
Top