typhoon voorvork

Ik ging laatst op een zip van een maatje van mij rijden en zijn voorvork veerde veel beter dan die van mij, de voorvork van mijn typhoon veert wel maar stijf en het rijd niet heel lekker. Hoe zorg ik ervoor dat hij weer goed veert?
 
Advertisement - register to remove this

Waarschijnlijk is de vork toe aan een revisie, of wat vaak gedaan word is een complete vork zoeken en die erin zetten. Je zou ff kunnen proberen de poten in te spuiten met wat olie maar dan is het nog maar een tijdelijke oplossing. Je hebt zekerde vork met de binnenpootjes aan de onderkant? Dat type heeft namelijk altijd dat probleem
 
Waarschijnlijk is de vork toe aan een revisie, of wat vaak gedaan word is een complete vork zoeken en die erin zetten. Je zou ff kunnen proberen de poten in te spuiten met wat olie maar dan is het nog maar een tijdelijke oplossing. Je hebt zekerde vork met de binnenpootjes aan de onderkant? Dat type heeft namelijk altijd dat probleem
ik heb inderdaad de vork met die pootjes aan de onderkant, is het moeilijk of duur om de voorvork te reviseren?
 
Back
Top