Typhoon voorvork staat vast

Advertisement - register to remove this

Dit komt voor bij veel typhoons (Hebben een usd voor waar veel viezigheid in komt + snel roest). Destijds heb ik een vork op marktplaats gekocht voor een paar tientjes, deed het daarna prima. Al was het wel voor de verkoop maar verder niks meer van gehoord.
 
Zag deze voorbijkomen.
Mag aannemen dat dit, gezien de prijs, een gebruikte is.
Maar dit is een aanname...
Daar heeft de TS niks aan, de slijtage delen waardoor de vork juist vast zit zitten in het onderste deel. En die zijn vaak slecht te krijgen. Dus inderdaad het advies voor een andere vork zoeken op marktplaats is de snelste oplossing. Maar gewoon kijken bij de vork en niet laten versturen. Anders heb je gegarandeerd een lekke of vastgerotte voorvork. Dit type vork is in mijn ogen waardeloos, mijn Runners en NRG hebben standaard ook deze types voorvork erin en stuk voor stuk waren ze allemaal rot. Ik kan kijken of ik nog wat heb staan voor je. Heb pas een vork van een typhoon uit 1 van mn Runners gehaald. En als je eventueel je zoekgebied wil verruimen komt hier de gouden tip van Flip......

Voorvorken van een Runner en een NRG die passen ook zonder enige aanpassing in jou typhoon frame.
 
Back
Top