This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Typhoon valt uit bij vol gas

Jimvdkolk

New Member
Hi jongens,

Nou daar ben ik weer en zoals eerder aan gegeven zou ik een typhoon ophalen in Duitsland, Naja zo gezegd zo gedaan. Alleen nu ben ik thuis en heb ik m’n beestje aan de praat alleen als ik vol gas geeft valt hij uit. Sproeier 56 zit er nu in. Hoe verder ik m’n luchtschroef open draai hoe sneller hij uitvalt met gijs geven. Al zit m’n luchtschroef dicht dan valt hij pas uit als ik vol gas ga. Iemand een idee? Misschien een kleinere sproeier? Carb is een 17,5 dellorto. Voor de rest na mijn weten alles redelijk standaard.

Groetjes

Misschien een kleinere sproeier?
Zeker doen als je een warmloper wil.

De mengselschroef is voornamelijk voor het stationair gedeelte van de carburateur deze heeft naarmate je het gas open draait steeds minder invloed.

Ik denk eerder aan valse lucht eventueel icm een te kleine hoofdsproeier.

Grotere bedoelde ik ook sorry. Als ik m’n hand op de achterkant van m’n carb leg dan valt hij wel uit dus valse lucht kan het dan toch niet echt zijn?

is de carb vanbinnen schoon?
theorie die hier binnenkomt is misschien te kleine hoofdsproeier
dit valt niet op bij stationair draaien/mild gas geven, maar als je t gas open trekt houd ie t zo te lezen niet bij...