Typhoon loopt 62 onbegrensd

Ik heb gisteren mijn typhoon varioring er uit gehaald, en hij liep 62 gps. Ik vond dit niet heel hard aangezien ze meestal 70 gaan onbegrensd, kan het zijn dat er nog een begrenzer in zit? Er zit een orginele zip 2 takt uitlaat op zonder prop in de uitlaatbocht en de ring is eruit, voor de rest is hij helemaal standaard.
 
Advertisement - register to remove this

Membraanplaatje heb je ook nog volgens mij. Carburateur plaat aan de kant van de luchtinlaat, volgens mij is dit pas later toegepast.. en dan afstellen natuurlijk.
Het is een typhoon uit 1999 heeft hij dat dan?
Zit het dan bij de luchtinlaat in mn carberateur? Of echt in mijn membraan? Heb je niet een foto ofzo want ik begrijp niet echt waar het zit
 
View attachment 76817
Deze denk ik dat tussen je spruitstuk en membraan zit.

View attachment 76818

Of deze misschien tussen je luchtfilter en carburateur, maar ik denk die eerste.
Ik heb mijn spruitstuk al eens vervangen en toen zat er geen plaat tussen het zou nog mijn luchtfilter kunnen zijn maar die was losgeschoten van mijn carberateur en toen zat er vgm ook niks tussen, zouden er nog andere begrenzers in kunnen zitten
 
In mijn typhoon zelfde bouwjaar is ie begrensd met een varioring klein zwart ringetje voor je vario. Heb je dat al bekeken?
Ik heb gisteren mijn typhoon varioring er uit gehaald, en hij liep 62 gps. Ik vond dit niet heel hard aangezien ze meestal 70 gaan onbegrensd, kan het zijn dat er nog een begrenzer in zit? Er zit een orginele zip 2 takt uitlaat op zonder prop in de uitlaatbocht en de ring is eruit, voor de rest is hij helemaal standaard
 
Back
Top