Hoi allemaal, wanneer ik mijn typhoon 50cc 2t koud start dan moet ik zegmaar het gas vol open draaien anders valt die uit. Dit moet ik doen voor 30 seconden tot 1 minuut en er komt veel rook uit, wel blauwe rook en geen witte rook. Hierna loopt die gewoon normaal en rijd die gewoon. Tijdens dit volgas openhouden blijft die tussen de 2-4k toeren en gaat niet daarboven. Pas echt wanneer die zegmaar wat warmer is wil die weer boven de 4k komen rijd die verder normaal.
bougiekleur is ook koffiebruin.
Hij zuipt erg veel olie, meer dan mijn piaggio 50cc nrg. Geen idee of dit er iets mee te maoen heeft. Dus misschien dat die te rijk smeert en dat er iets daar mis gaat?
Ben bij een scooterzaak geweest en die zegt dat er waarschijnlijk benzine druppelt in me carb en dat die zichzelf verzuipt als die uitstaat en dat de benzinepomp kapot is. Dat denk ik niet want deze is namelijk een maand geleden nieuw vervangen.
Misschien dat de carb moet worden gereinigd of dat de e-choke kapot is.
Op dit forum kan ik nergens iets vinden dat iemand hetzelfde probleem heeft met dezelfde omstandigheden. Iemand een idee wat er loos is?
bougiekleur is ook koffiebruin.
Hij zuipt erg veel olie, meer dan mijn piaggio 50cc nrg. Geen idee of dit er iets mee te maoen heeft. Dus misschien dat die te rijk smeert en dat er iets daar mis gaat?
Ben bij een scooterzaak geweest en die zegt dat er waarschijnlijk benzine druppelt in me carb en dat die zichzelf verzuipt als die uitstaat en dat de benzinepomp kapot is. Dat denk ik niet want deze is namelijk een maand geleden nieuw vervangen.
Misschien dat de carb moet worden gereinigd of dat de e-choke kapot is.
Op dit forum kan ik nergens iets vinden dat iemand hetzelfde probleem heeft met dezelfde omstandigheden. Iemand een idee wat er loos is?