Chaoui_am

New Member
Beste,

Ik wil graag een ander blok onder mijn zip 4t zetten en ik ben recent een typhoon blok online tegengekomen. Nu is mijn vraag of dat kan. Vooraan komt nog een typhoon band met velg en achteraan natuurlijk en ook nog een kabelboom van het blok! Mijn laatste vraag is hoe kan ik het best mijn kabelboom aanpassen zodat die ook daarop past (frame 4t)? Hopelijk dat iemand kan helpen! Bijlage vind u foto’s!!!

Alvast Bedankt!
 

Attachments

  • 6852B0CB-4BD3-4E44-86B2-B4B61A79AC9E.jpeg
    6852B0CB-4BD3-4E44-86B2-B4B61A79AC9E.jpeg
    75.8 KB · Views: 8
  • 76C74AFF-4F00-4A2E-995A-12FD7E1B3744.jpeg
    76C74AFF-4F00-4A2E-995A-12FD7E1B3744.jpeg
    348.6 KB · Views: 10
Advertisement - register to remove this

Beste,

Ik wil graag een ander blok onder mijn zip 4t zetten en ik ben recent een typhoon blok online tegengekomen. Nu is mijn vraag of dat kan. Vooraan komt nog een typhoon band met velg en achteraan natuurlijk en ook nog een kabelboom van het blok! Mijn laatste vraag is hoe kan ik het best mijn kabelboom aanpassen zodat die ook daarop past (frame 4t)? Hopelijk dat iemand kan helpen! Bijlage vind u foto’s!!!

Alvast Bedankt!
Je zou als het goed is het subframe van een zip 2t erop kunnen zetten, als je dan gewoon kabelboom en cdi overzet zou het moeten kunnen.
 
Beste,

Ik wil graag een ander blok onder mijn zip 4t zetten en ik ben recent een typhoon blok online tegengekomen. Nu is mijn vraag of dat kan. Vooraan komt nog een typhoon band met velg en achteraan natuurlijk en ook nog een kabelboom van het blok! Mijn laatste vraag is hoe kan ik het best mijn kabelboom aanpassen zodat die ook daarop past (frame 4t)? Hopelijk dat iemand kan helpen! Bijlage vind u foto’s!!!

Alvast Bedankt!
vergeet de velg niet. Durf niet te zeggen of de velg van zip op typhoon past.
 
Back
Top