Typhoon 70cc loopt maar 74

beunhaas101

Active Member
Ik heb mijn typhoon afgesteld en top getest en hij reed minder snel dan ik had verwacht.
Setup:
Stage 6 streetrace 70cc
Dellorto 17.5
Std uitlaat
Polini zilveren drukveer (+7%)
Polini Groene trekveren
6.5 gram rollen en std vario
Waardoor zou dit kunnen komen?
 
Advertisement - register to remove this

Snor vertanding?
Vgm is het gw orignele brom, kan ik dat ergens zien? Zou wel vreemd zijn want 50cc onbegrensd liep hij ook al 73
Post automatically merged:

Vgm is het gw orignele brom, kan ik dat ergens zien? Zou wel vreemd zijn want 50cc onbegrensd liep hij ook al 73
Ik zat zelf te denken dat de uitlaat nog ergens begrensd is of zoiets
 
Hoe heb je hem afgesteld?
Sproeier is misschien nog net iets te groot ik had eerst een gouden polini drukveer erin zitten toen liep hij 71 en had daarna een zilveren erin gezet en toen liep hij 74. De bougie is heel best vies dus het kan idd ook daaraan liggen, ik probeer wel spoeier 65 en 70 want die heb ik nog liggen er zit nu 72 in
Post automatically merged:

Sproeier is misschien nog net iets te groot ik had eerst een gouden polini drukveer erin zitten toen liep hij 71 en had daarna een zilveren erin gezet en toen liep hij 74. De bougie is heel best vies dus het kan idd ook daaraan liggen, ik probeer wel spoeier 65 en 70 want die heb ik nog liggen er zit nu 72 in
En de luchtschroef afstellen gaat nog lastig want nergens staat heel duidelijk hoe dat moet maakt dat uit voor topsnelheid?
 
Back
Top