Type scooter in flitsfoto

marcelrsv

New Member
Ik heb een boete gekregen met flitsfoto van een scooter die met mijn kenteken rondrijd.
Is er iemand die weet welk merk en type scooter dit zou kunnen zijn?
Mvg marc20200412_055707.jpg
 
Advertisement - register to remove this

Zo’n kentekenhouder/spatbord laat me denken aan een Kymco Agility 50 van rond de 2011.

Vooral aangezien er ook nog een bezorgbox op is gemonteerd. Voor zover ik weet worden de Kymco Agility 50’s bijna voor 50-75% van de tijd gebruik als scooter voor bezorgen van eten. De meeste eettenten hebben ook een Kymco Agility 50 als bezorgscooter.
 
Waarom wil je dit weten ?
Ziet jouw scooter er hetzelfde uit ?
Als die afwijkt van de scooter op de foto is het makkelijk te bewijzen dat het om een andere scooter gaat en zou ik in beroep gaan tegen de bekeuring.
Kan je een betere/duidelijkere foto plaatsen ?
Even uit nieuwsgierigheid, om wat voor overtreding gaat het ?
 
Waarom wil je dit weten ?
Ziet jouw scooter er hetzelfde uit ?
Als die afwijkt van de scooter op de foto is het makkelijk te bewijzen dat het om een andere scooter gaat en zou ik in beroep gaan tegen de bekeuring.
Kan je een betere/duidelijkere foto plaatsen ?
Even uit nieuwsgierigheid, om wat voor overtreding gaat het ?

Ik denk zelf als ik naar het wegdek kijk dat hij door rood heeft gereden.

Je hebt namelijk die blokjesweg waar fietsers/voetgangers overheen moeten bij stoplichten en dan daarna altijd nog haaientanden.
 
Waarom wil je dit weten ?
Ziet jouw scooter er hetzelfde uit ?
Als die afwijkt van de scooter op de foto is het makkelijk te bewijzen dat het om een andere scooter gaat en zou ik in beroep gaan tegen de bekeuring.
Kan je een betere/duidelijkere foto plaatsen ?
Even uit nieuwsgierigheid, om wat voor overtreding gaat het ?
Nee,hij lijkt niet op mijn scooter,maar probeer dat maar een ambtenaar wijs te maken aan de hand van een slechte foto.
Het is inderdaad een boete voor door rood rijden.
Terwijl ik dit zit te typen heb ik het mysterie opgelost,ik heb bij kentekencheck voor de grap een B ipv een 8 ingevuld en die staat inderdaad op naam van een kymco agility carry geregistreerd, dus dat is goed aantoonbaar bij het in beroep gaan,super bedankt mannen.
Post automatically merged:

Zo’n kentekenhouder/spatbord laat me denken aan een Kymco Agility 50 van rond de 2011.

Vooral aangezien er ook nog een bezorgbox op is gemonteerd. Voor zover ik weet worden de Kymco Agility 50’s bijna voor 50-75% van de tijd gebruik als scooter voor bezorgen van eten. De meeste eettenten hebben ook een Kymco Agility 50 als bezorgscooter.
Bedankt voor de hulp
 
Ik heb een boete gekregen met flitsfoto van een scooter die met mijn kenteken rondrijd.
Is er iemand die weet welk merk en type scooter dit zou kunnen zijn?
Mvg marcView attachment 54560

Dus ff voor mij: er rijd dus ergens een brommer rond met hetzelfde kenteken als dat jij hebt???

Heb je geen betere foto? Hierop is bijna niets te zien. Lijkt wel sym!
 
Dus ff voor mij: er rijd dus ergens een brommer rond met hetzelfde kenteken als dat jij hebt???

Heb je geen betere foto? Hierop is bijna niets te zien. Lijkt wel sym!
Beste Manu,
Lees het hele topic even door, dan zie je dat er al antwoord is gegeven op de vragen die je stelt.
 
Mooi dat het is opgelost, beter bewijs heb je niet. Wel gek dat die flitsers een 8 en een B door elkaar halen, je zou beter verwachten voor wat ze moeten doen.

Ik heb het wel eens vaker gehoord, bekende had 't ook maar dan met de auto.

Een totaal andere auto in een compleet andere kleur (geflitste auto was rood, de auto van bekende was grijs) geflitst met echt een hele flinke snelheidsboete ergens 200km van huis. Echt een boete ergens tegen de 400 euro.

Niet alleen rijdt hij daar nooit maar ook van de auto klopt niks. En maar moeilijk doen... Ze wouden 'm echt niet laten vallen, ook al stond 't zwart op wit dat het niet zijn auto was.

Eerst wouden ze niet eens mededelen welke kleur de auto op de foto had, de foto mochten ze ook niet zien. De boete moest eerst betaald worden voordat ze er überhaubt naar wouden kijken. Na een hele hoop zeuren gaven ze uiteindelijk toe dat de auto op de foto rood was maar ze konden niet zeker zeggen welke kleur de auto op het kenteken had dus konden ze nog steeds niet verder helpen. Na nog meer zeuren gaven ze toe dat er op het kenteken stond dat de auto zilvergrijs was en dat dus niet overeen kwam met de auto op de foto. Ook het kenteken leek niet te kloppen bij nader onderzoek... maar toch moesten ze eerst de boete betalen voordat ze het geld terug gestort zouden krijgen want de boete was nou eenmaal al geschreven...

Heel soms zijn ze niet je beste vrienden.
 
Ik heb het wel eens vaker gehoord, bekende had 't ook maar dan met de auto.

Een totaal andere auto in een compleet andere kleur (geflitste auto was rood, de auto van bekende was grijs) geflitst met echt een hele flinke snelheidsboete ergens 200km van huis. Echt een boete ergens tegen de 400 euro.

Niet alleen rijdt hij daar nooit maar ook van de auto klopt niks. En maar moeilijk doen... Ze wouden 'm echt niet laten vallen, ook al stond 't zwart op wit dat het niet zijn auto was.

Eerst wouden ze niet eens mededelen welke kleur de auto op de foto had, de foto mochten ze ook niet zien. De boete moest eerst betaald worden voordat ze er überhaubt naar wouden kijken. Na een hele hoop zeuren gaven ze uiteindelijk toe dat de auto op de foto rood was maar ze konden niet zeker zeggen welke kleur de auto op het kenteken had dus konden ze nog steeds niet verder helpen. Na nog meer zeuren gaven ze toe dat er op het kenteken stond dat de auto zilvergrijs was en dat dus niet overeen kwam met de auto op de foto. Ook het kenteken leek niet te kloppen bij nader onderzoek... maar toch moesten ze eerst de boete betalen voordat ze het geld terug gestort zouden krijgen want de boete was nou eenmaal al geschreven...

Heel soms zijn ze niet je beste vrienden.
Aha daarom kreeg ik bij de herkeuring een 1 tje linksboven in de hoek van mijn kentekenplaat.
Post automatically merged:

Ik heb een boete gekregen met flitsfoto van een scooter die met mijn kenteken rondrijd.
Is er iemand die weet welk merk en type scooter dit zou kunnen zijn?
Mvg marcView attachment 54560
Om verdere problemen te voorkomen, ga naar een kenteken plaat drukker. Met je kentekenbewijs en rijbewijs of id kaart. En 23eu.
Krijg je een nieuwe met een 1 tje linksboven in de hoek
 
Back
Top