Type 3 wilt niet starten

damienn

New Member
Ik heb dus sindskort een type 3 gekocht,toen ik hem kocht deed de elektrische start het niet maar de kickstart wel.Na wat er op te rijden in me straat viel hij uit uit het niets.Sindsdien heb ik het volgende gedaan:
-Nieuwe cilinder
-nieuwe luchtfilter
-nieuwe ontsteking
-nieuwe batterij
Eerst dacht ik dat het de ontsteking was want hij vonkte niet.Toen ik de nieuwe ontsteking had geinstalleerd vonkte hij wel.Hierna starte hij maar niet voor lang.Het lijkt alsof ik iets fout heb gemonteerd heb of iets de ontsteking kapot maakt.Hier zijn een paar fotos en filmpje van het probleem.

Ik hoop dat iemand me kan helpen omdat ik echt radeloos ben op dit moment.

Attachments

• WhatsApp Image 2023-09-02 at 16.03.57 (1).jpeg
    WhatsApp Image 2023-09-02 at 16.03.57 (1).jpeg
    191.3 KB · Views: 11
  • WhatsApp Image 2023-09-02 at 16.03.57.jpeg
    WhatsApp Image 2023-09-02 at 16.03.57.jpeg
    249.5 KB · Views: 11
  • WhatsApp Image 2023-09-02 at 16.03.56.jpeg
    WhatsApp Image 2023-09-02 at 16.03.56.jpeg
    228.3 KB · Views: 11
Advertisement - register to remove this

Eigenlijk werkt 2Takt motoren heel simpel, je hebt nogdig Compressie, Benzine , Onsteking. Dus check ook op die 3 dingen. Kijk of je compressie hebt en geen valse lucht dus controleer je pakking en je krukas keeringen. Bekijk of de cilinder benzine krijgt en de cab goed zit aangesloten. En check je onsteking. Simpel dus.

Eigenlijk werkt 2Takt motoren heel simpel, je hebt nogdig Compressie, Benzine , Onsteking. Dus check ook op die 3 dingen. Kijk of je compressie hebt en geen valse lucht dus controleer je pakking en je krukas keeringen. Bekijk of de cilinder benzine krijgt en de cab goed zit aangesloten. En check je onsteking. Simpel dus.
Heb daarnet alles afgelopen en alles in orde op de vonk na,zelfs met een nieuwe bougie en ontsteking wilt hij niet vonken.Zou het de cdi dan zijn?

Back