Type 3 startend krijgen

lp911

Member
Beste

Ik heb dus een type 3 en heb gisteren een piaggio 2t blokje opgehaald setup wat ik tot nu toe weet is 70cc mezoly met mezoly kop gianelli uitlaat 17.5 dellortho. Gaat nog allemaal aangepast worden maar mijn vraag was dus ik hrb geen kabelboom in die type 3 dus vroeg ik mij af of ik de batterij kan doorverbinden met een schakelaar en die schakelaar weer naar de ontsteking zou deze dan goed werken of toch beter ff fantsoenlijke kabelboom halen.

Mvg
 
Advertisement - register to remove this

dus vroeg ik mij af of ik de batterij kan doorverbinden met een schakelaar en die schakelaar weer naar de ontsteking zou deze dan goed werken of toch beter ff fantsoenlijke kabelboom halen.
Wat ga je dan met de rest doen zoals je verlichting voor en achter, je remlicht, je knipperlichten, je claxon, je elektische start, etc........

Koop een fatsoenlijke kabelboom als je er geen verstand van hebt !
 
Wat ga je dan met de rest doen zoals je verlichting voor en achter, je remlicht, je knipperlichten, je claxon, je elektische start, etc........

Koop een fatsoenlijke kabelboom als je er geen verstand van hebt
ja ga sws geen geknipt afval kopen n verlichting maakt niet echt uit want het word meer een stuntscootertje
 
Gewoon eem fatsoenlijke kabelboom erop, want je maakt niet zomaar "ff" een kabelboompje met een schakelaartje ertussen om te starten
 
Gewoon eem fatsoenlijke kabelboom erop, want je maakt niet zomaar "ff" een kabelboompje met een schakelaartje ertussen om te starten
Nee maar was als makkelijke oplossing want een goede kabelboom vind je niet direct hier in belgië en ik had ook een nieuw blokje gehaald en dan kon ik die even starten etc
 
Ik snap je, met een binnenrotor is dat wel makkelijk te doen maar met een standaard ontsteking stukje lastiger. Kan wel ff kijken voor een kabelboompje voor je als je wil?
 
Ik snap je, met een binnenrotor is dat wel makkelijk te doen maar met een standaard ontsteking stukje lastiger. Kan wel ff kijken voor een kabelboompje voor je als je wil?
ja zou wel fijn zijn man als je een complete hebt. bij een 2000 motorblok moet alleen de ontsteking van de 2000 erop blijven toch en werkt de electrische choke dan nog ? dankje wel alvast
 
Back
Top