Type 3 snor dip

Hallo,
Ik rij met een puch zip type 3 snor. Nu heb ik een probleempje. Opeens reed mijn scooter waardeloos. sproeier en alles was prima. Voor de gein met powerfilter geprobeerd. Grotere sproeier en liep perfect. Heb nu een rare dip. Als ik rond de 20-30 rij. zakt het toure tal houd hij ff in en dan blaast die weer vol open. Iemand enige idee waarom?
Setup:
Uitlaat: sito plus
Malossi powerfilter
Rolletjes: 5.5G
Trekveren omega silver.
Cilinder std 50cc
 
Advertisement - register to remove this

Nee ik had eerst sproeier 58 toen kwamen er knallen uit de uitlaat. en viel hij zo goed als uit bij t punt waar ik die dip had. nu heb ik 62. geen knallen meer enzo en bougie is netjes kofie bruin. dipje is ook redelijk klein. Misschien nog iets groter in sproeier?

Rolletjes mooi rond ?
Vario schijven niet ingesleten ?
Breedte van de V snaar niet te smal geworden ?
V snaar zou idd een reden kunnen zijn.
 
Moderator message:

Beste gebruikers van dit mooie scooterforum.. Zouden jullie erop willen letten dat je zo veel mogelijk text wat je hier wilt posten graag in 1 venster plaatst.. Het is niet de bedoeling om hier 2 of meerdere vensters achter elkaar te gebruiken.. Wij willen het proberen om het forum zo netjes en duidelijk leesbaar te houden..
Wij verzoeken jullie hier graag aan mee te helpen.. Onder aan je venster (waarin je type staat een `EDIT` knop) graag erop klikken en de text die je wilt aanvullen of verbeteren kan je dan dus aanpassen. Dit geld dus ook voor `QUOTES` van andere berichten die je overneemt.
 
Back
Top