S Sil123 New Member 30 March 2024 #1 Ik heb een vraagje ik wil een type 3 2t halen, en wil hem 70 cc maken maar als er staat dat het voor een piaggio 50 cc 2t is kan deze dan op een type 3. Alvast bedankt.
Ik heb een vraagje ik wil een type 3 2t halen, en wil hem 70 cc maken maar als er staat dat het voor een piaggio 50 cc 2t is kan deze dan op een type 3. Alvast bedankt.
Pialimburg Peugeot Tweet RS 30 March 2024 #2 Ja dat kan , bij snor carters zit er een zogenoemde "nok" in het carter waardoor je de cilinder niet op het carter krijgt. Dit kun je er uit dremelen. Upvote 0 Downvote
Ja dat kan , bij snor carters zit er een zogenoemde "nok" in het carter waardoor je de cilinder niet op het carter krijgt. Dit kun je er uit dremelen.
Pialimburg Peugeot Tweet RS 30 March 2024 #4 Sil123 said: Pialimburg hoe bedoel je Click to expand... Precies zoals ik het zeg eigenlijk.. een soort opstaande rand zodat het cilinderhemd niet in het "blok" past. Upvote 0 Downvote
Sil123 said: Pialimburg hoe bedoel je Click to expand... Precies zoals ik het zeg eigenlijk.. een soort opstaande rand zodat het cilinderhemd niet in het "blok" past.
S Sil123 New Member 30 March 2024 #5 Ah oké, en als ik er een Malossi Mulivar er in wil zetten kan ik die gewoon van een zip 2000 2t pakken ? Upvote 0 Downvote
Ah oké, en als ik er een Malossi Mulivar er in wil zetten kan ik die gewoon van een zip 2000 2t pakken ?
Pialimburg Peugeot Tweet RS 30 March 2024 #6 Sil123 said: Ah oké, en als ik er een Malossi Mulivar er in wil zetten kan ik die gewoon van een zip 2000 2t pakken ? Click to expand... Als je nu 19*15.5 rollen hebt , wel ja Upvote 0 Downvote
Sil123 said: Ah oké, en als ik er een Malossi Mulivar er in wil zetten kan ik die gewoon van een zip 2000 2t pakken ? Click to expand... Als je nu 19*15.5 rollen hebt , wel ja