Type 3 lc tips?

Roan12345

Member
Hallo mensen met verstand of fantasien

Ik heb een type3 met een hexagon blokje eronder, helemaal standaard en al nog. Helaas was de voorkap verzaagt en in geboort. Zag er niet uit. Nou wil ik een nieuwe halen maar dan koelt ie niet meer natuurlijk! Nou was mijn vraag of mensen hier ideeën voor hebben. Boren in de kappen is geen probleem zolang t er maar net uitziet? Mensen met ervaring of foto’s van hoe anderen het hebben zijn welkom!

Sp98 kappen wil ik niet en radiateur gaat ook niet buiten de kappen komen ;)

Advertisement - register to remove this

Malossi Radiateur inbouwen is mischien een Optie , ik weet niet hoe groot de RAD nu is , of een hexagon of Runner Rad met elektrische Fan inbouwen kan ook een optie zijn .

Malossi Radiateur inbouwen is mischien een Optie , ik weet niet hoe groot de RAD nu is , of een hexagon of Runner Rad met elektrische Fan inbouwen kan ook een optie zijn .
Deze rad zit er nu in, geen idee welke. Een malossi rad moet toch ook rijwind hebben? Of bedoel je zodat ik niet hoef te zagen in de kappen? Dat probleem heb ik opgelost. Heb een soort gelijk tankje aan de sp98 en die past mooi in me handschoenkastje. Soort gelijke foto hier onder. Zou een elektrisch waaiertje voldoende Coolen dan?
Post automatically merged:

Maakt mij niet uit om in de kap te boren zolang het er net uitzit

Attachments

• IMG_2884.png
    IMG_2884.png
    812.5 KB · Views: 5
  • IMG_2669.png
    IMG_2669.png
    1.2 MB · Views: 5
Back