Type 3 kapt ermee na wheelie

DTL

New Member
Hoi, Ik heb een type 3 met deze setup:

Dellorto 17.5mm (nieuw)
Polini Corsa 70cc
Sito plus
Polini multivar

Alleen als ik een wheelie doe lijkt het daarna alsof hij is verzopen(?) en valt ie uit.. en wil hij daarna de rest van de dag ook niet meer starten.. Ik heb al echt van alles geprobeerd;

Bougie schoon gemaakt (vonkt goed)
Membraan gecheckt (alles in orde)
Pakkingen vervangen
Nieuwe carb gekocht
Verschillende sproeiers geprobeerd


maar helaas zonder resultaat. Ik heb echt geen idee meer wat het kan zijn.. iemand enig idee wat dit is?

Mvg d
 
Advertisement - register to remove this

Wat dacht je van: Carb is leeg en word niet meer aangevuld. Fabrieks af zijn ze bedoelt om er mee recht door op 2 wielen te rijden. Anders waren het wel 1 wielers geworden. Stunt scooters worden er op aangepast.
Het zal eerder zitten in jou benzine kraan, of je vacuüm slang.
 
Wat dacht je van: Carb is leeg en word niet meer aangevuld. Fabrieks af zijn ze bedoelt om er mee recht door op 2 wielen te rijden. Anders waren het wel 1 wielers geworden. Stunt scooters worden er op aangepast.
Het zal eerder zitten in jou benzine kraan, of je vacuüm slang.
als de carb leeg is na een wheelie zou hij na een tijdje weer moeten werken toch? Maar zoals ik had vermeld wil hij de rest vd dag niet meer starten.. ik had ook al gekeken hoe dat zit met een vacuüm slang, alleen heb ik daar weinig over kunnen vinden. Heb je tips?
 
als de carb leeg is na een wheelie zou hij na een tijdje weer moeten werken toch? Maar zoals ik had vermeld wil hij de rest vd dag niet meer starten.. ik had ook al gekeken hoe dat zit met een vacuüm slang, alleen heb ik daar weinig over kunnen vinden. Heb je tips?
Even aan de dunste slang vanaf je tank zuigen en de dikke slang er af halen en dan zuigen aan het dunne slangetje(niet vergissen tussen die 2 haha) en Dan kijken of er benzine uitloopt(even een bekertje of bakje oid pakken ivm benzine).
 
1663689975877.pnghier zie je duidelijk dat er 2 slangen vanaf je tank komen. Daar waar ze aanzitten is je benzine kraan. Als je er maar 1 aan hebt zitten mist er dus 1.Als er 1 mist..... Dan werkt t spulletje niet.

Denk dat de ene slang die je bedoelt je tank ontluchtig/overloop is.
 
Hoi, Ik heb een type 3 met deze setup:

Dellorto 17.5mm (nieuw)
Polini Corsa 70cc
Sito plus
Polini multivar

Alleen als ik een wheelie doe lijkt het daarna alsof hij is verzopen(?) en valt ie uit.. en wil hij daarna de rest van de dag ook niet meer starten.. Ik heb al echt van alles geprobeerd;

Bougie schoon gemaakt (vonkt goed)
Membraan gecheckt (alles in orde)
Pakkingen vervangen
Nieuwe carb gekocht
Verschillende sproeiers geprobeerd


maar helaas zonder resultaat. Ik heb echt geen idee meer wat het kan zijn.. iemand enig idee wat dit is?

Mvg d
Dan zit er denk ik rommel onderin je vlotterbak
Die rommel gaat dan in je naald zitten als je carb schuin komt te staan bij wheelie en dan sluit je naald niet meer goed af waardoor hij verzuipt.
 
Back
Top