This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Type 1 zip houd in

Zip70ccc

New Member
Goeiedag iedereen,

Ik zit nou al paar weken met een probleem bij me Puch, hij houd in mij kwart half en vol gas.
Krukas Doppler
Skf lagers en keringen
Polini carb 17,5
Sproeier 78
Malossi vario
Malossi cilinder 70cc
Nieuwe bougie b8es
Nieuwe bougie dop
Yasuni r nieuw

Werkt met benzine kraan dus heeft sws niks met vacuüm te maken alles is nieuw der op gezet nadat me blok vast liep paar weken terug, nadat ik alles terug in elkaar had startte en liep hij perfect maar paar weken terug ree ik door een storm heen en begon hij raar te doen, hij was ineens helemaal kut afgesteld en liep niet eens meer stationair (dit was toen nog met sproeier 72) dus ik opnieuw afstellen en kwam uiteindelijk bij 78 uit loopt prima nu alles merk ik een raar snel ratelend geluid als ik gas los laat en valt hij op willekeurige momenten terug tijdens optrek. Er is een moment waar hij altijd terug valt en dat is op de top snelheid. Na beetje onderzoek verdenk ik de bougie maar t lijkt me goed sterk sinds hij 30 kilometer oud is. Iemand die me kan helpen met dit probleem want ik ben een beetje van me ideeen af. Alvast bedankt
 
Kleine update heb me ontsteking gechecked en valt niks op. Ik zat te denken aan valse lucht alleen heb al keering gechecked en test gedaan met rem reiniger. Vonk ook bekeken en die is goed. Ik denk persoonlijk niet dat het iets met me afstelling te maken heeft sinds die altijd goed ree met die afstelling. Als ik iets te lang vol gas rij begint die vermogen te verliezen en steeds slomer te rijden tot hij uitvalt daarna start hij gewoon.
 
Grotere sproeier al geprobeerd? Iemand die ik ken rijdt met dezelfde setup op een zip 2000 en heeft sproeier 82 erin