This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Twins Tuned Speed NRG

Lekker dan Hibbel, met zijn vieren op een zip en de achterste dondert eraf

Maar het ziet er allemaal goed uit kuit, alleen ff een ander koppelingetje. Want deze is nu toch al wel aardig verbrand :X

Niet vergeten; Amsterdam is grooot..

23:00 uur, gisteravond... Kuit geeft gas midden in een doodstille woonwijk; Na 300 meter was de benzine op O-) en komt er een std neos aangereden naar de plek waar hij van wegreed...
Allemaal buren en mensen komen eraan; ja opdonderen met die brommer en blabla tegen die gozer op de neos :z

ja was wel weer vet gister
maar jammer dat de buuren er niet mee eens waren dat er 13900 toeren door de buurt jankt -:- maaja hij gaat zo ziek dat toen de weg nat was en hij niet omhoog kwam ging me band gewoon burnen om weg te komen +pippi+

maar weer een leuke update :
ik ga woensdag waarschijnlijk banken samen met rolf en lucas van het forum {!

Je moet ook oppassen met bochten , ik heb gehad net nadat het had geregend dat me band ging spinnen in een bocht 8P

ja dat trek je ind slecht :s

maar ik ga banken in leusden van oosten die hebben ook een tovami bank en het is in de buurt ong een 30 min in de auto of zelfs minder
zodra ik weet of het 300% door gaat post ik wel effe en uiteraard als ik de grafieken heb

nee speed is te langzaam denk dat het wat leuekers wordt malossi sport ofzo

ik denk wel dat het die speed en hr2 wordt ja maar ik heb ook al een rs24 veertje nieuw besteld dus dan gaat het geld erg hard :s
maar die sound met die mhr demper is gruwelijk

ik wou gister foto's posten maar ik werd steeds dat forum afgeflikerd dus nu geen zin in

me update van laatst

me demper :

en wat remspul dat ik ga proberen te gebruiken :

en nog een tankje en een kapje :

en morgen komt er ook wat leuks binnen
het begint met een m en eindigt op een i en het zit achter aan je scooter

Last edited: