TV series #3

Net de seriesfinal van Dexter gezien, wat een laf einde zeg :-/

Under The dome Season 1 ook gezien, vond ik wel aardig, niet heel speciaal.

Breaking Bad is wel echt genieten. Nog maar 1 ep te gaan!
 
Wat een waardeloos einde van Dexter inderdaad. Erg jammer, maargoed zat er al aan te komen met zon slecht seizoen. Vorig seizoen had moeten eindigen met Debra die Dexter neer schoot ofzo...

Breaking Bad ben ik benieuwd naar... Moet wel wat worden denk ik zo.
 
Wat leven in dit topic brengen.
Iemand hier die de eerste 2 afleveringen van True Detective al gezien heeft, en of het de moeite waard is om eraan te beginnen? :p
 
Lilyhammer, geweldige wegkijkserie :p

Nu begonnen met Breaking Bad, leuk, maar snap de ophef nog niet helemaal... ik laat me verrassen!
 
Wat leven in dit topic brengen.
Iemand hier die de eerste 2 afleveringen van True Detective al gezien heeft, en of het de moeite waard is om eraan te beginnen? :p

Heb nu de eerste 3 gezien, wel tof hoor! Zeker een aanrader. Is ook maar 8 afleveringen, in het volgende seizoen wordt weer een andere zaak belicht is het idee.
 
True Detective volg ik ook , Shameless US is ook weer begonnen. Ik wacht met smart op Californication
En ben ook een nieuwe serie tegen gekomen , Black Sails.
Voor mij erg leuk omdat ik Assassins Creed 4 net heb uitgespeeld en er een hoop overeenkomsten zijn.
 
Breaking Bad t/m midseason 5 gekeken, BAAL echt dat ik met deze serie begonnen ben, wat een geniale serie...
Nu snel final season 5 kijken. 8)

Iemand tips voor een volgende serie?
Zit zelf aan Suits te denken..
 
Back
Top