TV series #3

Elk seizoen neemt ook een ander hoofdthema aan, dus het is telkens wel weer anders, alhoewel het eerste seizoen (het beste) ook nog terugkomt in de andere seizoenen.
 
http://folia.nl/archief/jaargang_64/Folia31_64.pdf

ctrl + f -> zoek naar "zelden". Voor het hele stuk van de quote hieronder.

"Het komt maar zelden voor dat van nature kritische wetenschappers zich lovend
uitspreken over een tv-serie. The Wire is zo’n uitzondering: deze Amerikaanse
misdaadserie zit zo goed in elkaar dat het Instituut Interdisciplinaire Studies (IIS) er
een collegereeks aan wijdt"

Als je echt wil begrijpen waarom de serie zo vet is, dan is het kijken. Het is overigens TOTAAL niet te vergelijken met de series die anderen op IMDB leuk vinden! Losse afleveringen kijken van The Wire is waardeloos, niet aan beginnen. Als je het gaat kijken, begin echt van afl 1 s1 en door tot je het niet meer leuk vindt.

Afleveringen zijn overigens 60 min per stuk en als ie is afgelopen wil je de volgende zien :p
 
doe nou niet zo eigenwijs, je gaat nu een 5 seizoenen (uit 't hoofd) durende serie afkraken adhv een stukje van paar minuten?

Ik zei dat ik adhv dat korte stukje zeg dat het mij niet trekt om te gaan kijken en het mij niet ligt. Of het een goede serie is of niet laat ik in het geheel buiten beschouwing, want zoals je zelf al zegt I NEVER WATCHED :)
 
156377.jpg


Heeeeeeeeeeeeeeel subtiel ja :+
 
Iemand nog tips voor een goede, nieuwe serie?

Wat ik recentelijk heb afgekeken:

Game of Thrones
Suits
Boardwalk Empire
The Wire
Modern Family
The Walking Dead
White Collar
Breaking Bad

Verder veel bekende series zoals...

Dexter
Sopranos
Californication
Sons of Anarchy
Heroes
Lost
Prison Break
- en een hele hoop anderen

... gezien.

Roept u maar. :)
 
Justified is goed.
Alcatraz is misschien leuk (weet ik niet uit eigen ervaring)
Skins (dan wel de britse versie)
Sleeper Cell (heeeel vet)
House of Lies
 
Back
Top