TV series #3

Tijdje elke dag paar afleveringen Breaking Bad gekeken, toen opeens halverwege seizoen 3 gestopt en nooit meer een aflevering gezien. Na de tentamens weer eens oppakken denk ik:)
 
Ik heb ff geen leuke nieuwe series meer die ik nog moet zien (heb teveel gekeken :( ) Dus heb ik weer de X-Files opgestart. Ben begin 2012 begonnen ermee en nu ergens halverwege seizoen 6. Dat rode draad verhaal is echt veel groter en gaver dan ik mij herinnerde. Die andere losse afleveringen zijn ook wel leuk voor tussendoor...
 
Jammer, seizoen van Suits zit er weer op. Wat geniet ik van die serie zeg!

Mijn 2 helden:

563120_10151511891801528_875191873_n.jpg
 
heb nog 6 en 7 te gaan van dexter... maar ben nu bezig met breaking bad... wel goed, maar niet hooked.. pak 1 a 2 afleveringen bij me cardio :p
 
Smaken verschillen :p ik vind geen serie beter dan Dexter.

Tenminste, de laatste seizoenen zijn wel een beetje over de top dan.... maar alsnog.
 
Mooie overloop van series op de paasmaandag! Bij de 1 eindigt het seizoen, en de ander begint nu weer =)

ra ra over welke series heb ik het :p (Easy one)
 
Gisteren ff lekker gekeken ja. Klote is wel dat er zoveel verhaallijnen lopen, het is best complex en als je dan een jaar geleden seizoen 2 heb gezien is dat lastig om weer ff terug te halen :p Sowieso is die opbouw best frustrerend omdat je van elk verhaallijntje eigenlijk niet zoveel te zien krijgt.
 
Back
Top