This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Tv Programma ''Live opgenomen''

Dhr Projectx17

>>>Anarchy 2005
he peeps vroeger was dit proggie op tv

helaas ken ik geen beeld matriaal vinden op het net van dit hillaries programma ken iemand me verder helpen ?
 
Last edited:
Zoek op Ruben cohen. Dat was die ene gozer die erin speelde.

GVD wat waren die geniaal, vooral die elastiekjes ownde hard
 
jah als ik hoop dat je wat vind want ik wil die shit ook wel hebben.
"DE STADSWACHTEN" die waren ook briljant.
maja ik blijft dit topic checken of er wat gevonden is en waar.
 
Life opgenomen was echt een cult-serie vroeger in mijn vriendenkring..er zwerft ergens nog een videoband bij 1 van die vrienden..maar daar vraag ik al zeker 4 jaar naar en heb ik nog niet voorbij zien komen
 
Zo tof, ik was hier ook al naar opzoek. Echt een van de betere programma's van toen en overtreft ong. alles van nu. Ze zitten nog weleens in reclame's en videoclips trouwens.
 
Live opgenomen en Frohland waren master. Misschien heb ik hier en daar nog wel wat op een videoband. Ik ga sowieso een keer contact op nemen met de betreffende omroep en vragen wat het kosten om alle uitzendingen toegestuurd te krijgen. Ik kan er echt geen genoeg van krijgen
 
Klinkt misschien kansloos, maar met een joint erbij zijn ze nog 10x zo komisch :L

mja, daar doe ik niet meer aan
 
k heb dus die site bekeken maar kan nix opslaan of afspelen heb media player al geprobeerd maar wil ni egt lukken

wie o wie heeft ff tyd?