This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Turbokit neos koelvloeistofreservoir in de weg

Jack4

New Member
Hallo, ik heb laatst een turbokit voor mijn neos 4takt gekocht, nou heb ik een probleem. De bocht zit een stuk anders waardoor hij tegen het koelvloeistofreservoir zit. Heeft iemand hier ervaring mee? Heb ook al geprobeerd het reservoir een stuk omhoog te halen. Alleen nu zit er maar een heel klein stuk tussen de uitlaat en het reservoir. Dit smelt weg denk ik zelf.

Ja klopt, maar het is raar dat hij geschikt is voor een neos 4 en vervolgens past het gewoon niet door het tankje
Ander bouwjaar misschien? Kan je dat tankje niet gewoon verplaatsen door zelf een paar slangen te kopen op maat te knippen en buigen? (heet water)

En weet je wel zeker dat je reservoir daar origineel hoort te zitten? Misschien is iemand je voor wat voor reden dan ook al voor geweest?

Reservoir zit op de originele plek, zomaar verplaatsen gaat denk ik ook niet, zou namelijk niet weten waarheen.

Ja, helaas zit er niet veel ruimte. Omhoog gaat niet en opzij kan niet ivm kappen. Ik ga morgen even kijken
Als ie laag genoeg zit kan je misschien naar voren toe een stukje en dan waar de treeplank ergens begint misschien.

Anders toch maar even het serienummer opzoeken en kijken of ie wel echt voor jouw brommer is bedoeld, misschien hebben ze je er een voor injectie meegegeven of vice versa dan heb je kans dat ie anders is

Heb ook een injectie, dus denk niet dat dat het probleem is. Misschien inderdaad een stuk naar voren maar waar kan ik hem dan bijvullen want dat bijvulpunt zal dan verdwijnen

Heb ook een injectie, dus denk niet dat dat het probleem is. Misschien inderdaad een stuk naar voren maar waar kan ik hem dan bijvullen want dat bijvulpunt zal dan verdwijnen
Daarvoor zal je misschien je kappen deels moeten los halen of de buddybak eruit afhankelijk van waar je hem gaat plaatsen.

Maar ik vind het toch vrij apart dat het niet past als het voor jouw scooter is bedoeld, kan je aan de hand van het type nr van die uitlaat geen handleiding of iets vinden misschien online? Voor je de boel staat te verbouwen straks