Turbo

Status
Not open for further replies.
Originally posted by Hugo
Heeej rolf ding is vet, ik begin steeds meer te twijffelen... denk dat het toch een 5 gaat worden, btw kom hem ff bij de esso door de wasstraat gooien... :) Op mijn kosten :p

Bij de Esso? Doet, weet je wel hoever die Esso van je voor mij is:)

Mja, misschien kom ik wel naar Valkenswaard op weg naar vakantie ofzo. Zien we dan wel weer.
 
Originally posted by Rolf


Pff ding weegt maar 830 kilo hoor:)
Das minder dan de Fiesta van b0em.
Slagschip is idd ook behoorlijk overdreven. Mja, ik vind het ideaal, lekker over anderhalve week naar Frankrijk toeren:)

Achja ieder wat wils, ik hou liever van een 3d. Tenmisnte nu nog wel, later natuurlijk meer.

En idd als je naar de specs kijkt is hetn iet zo heel overdreven, op de fotos ziet het er alleen zo groot uit!
 
Originally posted by Rolf
Oja, ik heb toen ik erheen ging om te kijken heb ik even snel 2 foto's gemaakt:

r9.JPG

r9_2.JPG


Krijg m als het goed is dit weekend, of begin volgende week. Is via kennis van mijn moeder die veel auto's opknapt en onderhoudt enzo. Kent historie van deze auto.

Is trouwens 1400 motor, en geen TL zoals je ziet staan, maar een GTL. Dit houdt in dat ie een 5 bak heeft.
Verder zitten er dus dual carbs op:) Mja, misschien dat ik dat weer terug ombouw voor de vakantie. Even zien nog.
Kleur is in het echt ietsje lichter, en ding stond al 3 weken onder de boom. Zit bijzonder mooi in de lak. Kan ik lekker gaan poetsen strax:)

zie die vette lucht inlaat dat heb ik niet eens op mijn motorkap ,ding blaast dus :D
 
Originally posted by Sjoerdyo


Achja ieder wat wils, ik hou liever van een 3d. Tenmisnte nu nog wel, later natuurlijk meer.

En idd als je naar de specs kijkt is hetn iet zo heel overdreven, op de fotos ziet het er alleen zo groot uit!

Ik heb ook liever 3 deurs, maar nog liever heb ik een goede auto voor weinig, en zo kon ik daar aan geraken:)
 
Originally posted by Rolf


Renault 9 in het klein? Hmm:) Knap werk, dit is ja een negen. Foutje moet kunnen:)

Maar dit is dus een 11 in sedan versie. De 11 is opgevolgd door de 19 en die weer door de Megane.


hij bedoelt denk ik: renault 9 IS klein....
 
Originally posted by mike
Doed die zijn voor de luchtinlaat van de kachel.

Euh om de kachel te koelen ofzo :) ? Zal wel voor de luchtstroming zijn... :D En gaat die lucht niet eerst via de rad. ? Oftewel, wel vette luchtinlaten voor exztra koeling...
 
ja, maar je hebt dus gewoon een extra rad(je) voor de kachel he.
enne als je motor een beetje te warm wordt dan kun je idd je kachel vol open zetten voor een beetje extra koeling.
 
1025263693-supra1.jpg

1025263918-supra2.jpg


ook een leuk turbo bakkie:)
vooral toen ie volgas wegsjeesde:~

sorry voor de kutfoto's ik had geen ruimte en het was pikdonker...
 
Dat geluid was GEILLLLLLLLLLLLLLLL beter als z'on KUT gsi/gti of wat dan ook die alleen een zwaar klote geluid hebben :D
 
Originally posted by Hugo
Dat geluid was GEILLLLLLLLLLLLLLLL beter als z'on KUT gsi/gti of wat dan ook die alleen een zwaar klote geluid hebben :D

Het ligt er natuurlijk maar net aan wat voor uitlaat je er onderzet...Strak bakkie met die Recaro`s...(Wil ik ook!!! :D)
 
Originally posted by Sjoerdyo


Euh om de kachel te koelen ofzo :) ? Zal wel voor de luchtstroming zijn... :D En gaat die lucht niet eerst via de rad. ? Oftewel, wel vette luchtinlaten voor exztra koeling...

OOOHHH via die inlaten komt de koude lucht voor de kachel naar binnen.
Als je koele lucht in je interieur wilt hebben stroomt het daardoor dus naar binnen.
Warme lucht komt vanuit de motor ruimte idd logisch ook he.
 
Originally posted by bert!


ook een leuk turbo bakkie:)
vooral toen ie volgas wegsjeesde:~

sorry voor de kutfoto's ik had geen ruimte en het was pikdonker...


Dat is pas de echte shit:~ Ik wil echt zo eentje halen

Je kan er met zn tweëen in zitten toch>?
 
Last edited:
Originally posted by Xander2000


Het ligt er natuurlijk maar net aan wat voor uitlaat je er onderzet...Strak bakkie met die Recaro`s...(Wil ik ook!!! :D)

BULLSHIT!!! , denk je dat je een std gti/gsi net zo kan laten klinken als die 450 pk bak door bijvoorbeeld een REMUS/SEBRING te monteren ?!?!

No way!!! Ook niet met een K&N filter erbij ofsow!!!
 
wehehe..... duidelijk dat je hem niet gehoord heb xander2000.....

er zit een titanium uitlaat onder
 
zal ik jullie eens wat leuks vertellen gti van volkswagen izz er ook in 1900 gti 16 klepper namelijk de motor wat de g 60 vaker heeft dat wisten jullie zeker nog niet he

en geen stomme reacties ik ben automonteur
 
ik zal de 1e stomme reaktie doen.

leer ABN en schop geen jaar oude topics omhoog als je niks toevoegt...
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top