Turbho Rs-50 4 tak zou onbegrenst moeten zijn maar gaat max maar 35

Status
Not open for further replies.

SapWRLD

New Member
ik heb een thurbo rs-50 met een cdi met afstand bediening 25-onbergenst maar die doet het niet goed denk ik wand hij rijd 'begrendt' 35 en onbegrenst ook ik hebt de toeren teller sensor door geknipt en ik heb eer een contact op gezet maar dit maak geen verschil ik denk dat de varioring er al af is wand ik voel of zie geen kheb de vario er wel nog niet afgehaald om te kijken. ik heb dus op het moment geen idee wat het kan zijn.
 
Advertisement - register to remove this

Niet bekend met dit type toerenbegrenzer. Wat bedoel je met toerentellersensor doorgeknipt en contact erop? Waarom heb je dit gedaan?

Als hij hetzelfde rijd op de 2 standen dan zou je moeten kijken of hij überhaupt wel omschakelt. Werkt de afstandsbediening wel?
 
Niet bekend met dit type toerenbegrenzer. Wat bedoel je met toerentellersensor doorgeknipt en contact erop? Waarom heb je dit gedaan?

Als hij hetzelfde rijd op de 2 standen dan zou je moeten kijken of hij überhaupt wel omschakelt. Werkt de afstandsbediening wel?
met contact bedoel ik dat ik hem terug kan connecten ik betwijfel zelf ook dat de cdi werkt maar dan zou denk ik alsnog onbergenst moeten rijden denk ik
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top