Turbho RL50 rijdt niet meer

Ik heb de koppeling nu los, maar de poelie is een ander verhaal, want natuurlijk is dat weer een andere blokkeersleutel..

Is er een andere optie om deze alsnog los te krijgen? Een of andere trick?
Er is voor china een blokkeer sleutel te verkrijgen van het merk naraku..
Post automatically merged:

Zo te zien vaccum slang en loopt naar je kleppendeksel.

Is een motor overdruk slang. Als de motor draait bouwt zo`n motor ook druk op.. Om die niet kapot te laten lopen gaat de druk via de kleppen deksel naar buiten.. En die slang zit inderdaad op de nippel van het kleppendeksel die naar het luchtfilter gaat.
 
Beste allen, is al even geleden maar misschien komt er nog iemand met idee. Ik ben Jaani alles wat 2 of 3 wielen heeft vind ik geweldig. Ben zelf een motorfanaat maar vind scooters ook mooi. Heb nu van iemand een Turbho RL 50 een 25 KM .Deze neef heeft scooter gekocht maar kwam er achter dat het niet hellemaal snor zat. Heb toen de zaak los gemaakt en zag dat subframe uit geleuterd was. Die geheel vervangen met rubber dat over dat pijpje zit. Silent bloc bij carter vervangen en carb eraf gehaald en schoon gemaakt. En nu komt het, blok er weer ingezet en carb er weer op. O ja olie ververst, benzine en luchtfilter vervangen, bougie en olie filter. Starten en heel snel lopen, maar alleen stationair en bij ga geven is het boaaarap. Bougie vonkt goed, vacuum slang los gemaakt en met vacuum pompje gedaan , benzine zie je in het filter komen. Weer carb eraf gehaald, weer goed nakijken en schoon maken en weer het zelfde. Hij staat op de brug en achterwiel is niet vrij, weet niet of dat problemen geeft.
Heb niet aan de naald gezeten, maar het wel los gehad. Komt het daar door, dat naald misschien verschoven is. En stekkers los gehad, alles weer terug gezet, doe ik daar iets fout??
Lang verhaal mensen, maar hoop op goede antwoord. Lijkt makkelijk, maar is mij tegen gevallen.
 
Back
Top