This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Tuning's For All [Eind Mei '08]

helaas kan ik er niet bij zijn! Valt echt midden in mijn examen periode en heb geen week blok dus moet alles in de week/weekends leren dus voor mij geen meeting helaas. Als ik tijd zou kunnen vrij maken kom ik wel een keertje kijken maar dan zal het zonder scooter zijn aangezien ik nu ook helemaal geen tijd heb om daar aan te werken. Wel jammer want had het zeker zien zitten!

En die camino's is dat echt nodig :+
 
@ pimped: zoals voorheen gezegd: er zijn nog 20 inschrijvingen vrij (dus eenderd welke klasse) op de dag zelf!!
 
leuk om te weten ook
maar ik sta nog steeds bij de scooter special!
en aangezien ik gewoon op een scooter 70 lc rij...
ik heb dit ook al meerdere keren gezegd..
wordt dit ooit nog is veranderd
 
leuk om te weten ook
maar ik sta nog steeds bij de scooter special!
en aangezien ik gewoon op een scooter 70 lc rij...
ik heb dit ook al meerdere keren gezegd..
wordt dit ooit nog is veranderd

als er gemaild of ge'pmd is ofzo geweest, is da in orde... K'heb namelijk geen tijd om lijst hier up te daten ;p kga ervoor kijken
 
lieke de mensen die in het sprintteam van sp zitten worden die dan appart aangewezen waar ze moeten staan? want volgens sp word er een stuk afgesloten voor alleen het sprintteam grtz
 
- er is gééén mogelijkheid meer om je op voorhand in te schrijven -

~ Enkel nog 20 vrije inschrijvingen worden gegeven op de dag zelf in eenderd welke klasse! ~

==> nogmaals gezegd wegens mails....
 
mij mag je uitschrijven samen met men maar (start nr. 50&51) wij kunnen beiden niet aanwezig zijn met scooter! Ik kom heel waarschijnlijk wel eens langs om een bezoekje te bregen ook al zit ik midden in de examens :#
 
mij mag je uitschrijven samen met men maar (start nr. 50&51) wij kunnen beiden niet aanwezig zijn met scooter! Ik kom heel waarschijnlijk wel eens langs om een bezoekje te bregen ook al zit ik midden in de examens :#


Iemand die hun plaats willen innemen?
 
-- AANDACHT --

ER WORDT IN GEEN ENKELE OMSTANDIGHEID GEREDEN OP HET TERREIN !! Er worden dit jaar GEEEEEEEEEEN uitzonderingen gemaakt, dit omdat het niveau van meeting véél hoger ligt + dat er zoveel volk zal zijn.
Er is zoals altijd weer de hele voormiddag vrije sprints, je hebt genoeg tijd om je scooter onder controle te hebben!

Wat betreft de terugkeer, er zal waarschijnlijk ook gevraagd worden om van de scoot af te stappen bij het terugkeren! => hierover twijfel ik nog, we zullen zien hoe "braaf" jullie zijn op de dag zelf.

Bovendien, wie er WEL rijdt op het terrein, mag er direct af, ofdat je nu van ver komt of niet, het is 1 simpele regel, je moet het maar respecteren!
 
zoals altijd 125m

@ mike bedankt om er mij aan te doen herinneren ^^

- Voor opstoppingen te voorkomen aan ingang, had ik graag alle scoots binnen gezien tussen 9&10u!!! -

Dank u wééééééééél

Zoals altijd in de voormiddag vrije sprints (met tijdsmeting)
en in namiddag is er competitie

we houden geene enkele rekening met de vrije sprints tijdsmeting dus enkel die van de namiddag telt.

Bovendien mogen we modellen verwachten en nog zoveel meer...
Voor de "oudere" mensen met kindjes, maak er maar een daguitstap naar belgie We hebben ook een springkasteel voor de kleintjes

Paar american trucks hebben zich ook aangemeld!