Tuning Peugeot cilinder

Makker

MHR testrijder
FF nieuwe tuning info
1049639559Cil_tuning.jpg
 
Advertisement - register to remove this

Zulke dingen zijn echt p0rn voor peugeot-fanaten :D

Denk dat ik m'n Hebo cilinder + zuiger binnenkort ook maar eens onder handen neem, heb alleen nog geen ervaring met NiCaSil:eek:
 
Ja is relaxed, misschien zou je er nog wat afmetingen bij kunnen gooien ? :D
Misschien dat dit topic in peu forum ook sticky gemaakt kan ?
 
Thanks Makker!!
Dit is nou eens een hele goeie topic, waar je (als je wilt) veel van leren. Zo zie ik voor me eigen dat ik toch al wel goed op weg was. Was alleen nog iets voorzichtiger geweest tot nu toe (nog niet getest)

Even van mij nog een tip voor mensen met een Airsal T6 Alu:

Ingang van de spoelpoort(en) is te klein.
5e (achterste) kan bijvoorvbeeld aan beide kanten circa 2,5-3 mm breder (wel glad/schuin laten verlopen)

Als je goed kijkt en redeneerd zie je vanzelf meerdere dingen.(ga niet alles verklappen)
 
weer zo'n goeie :p

duz ik kan dit ook zonder problemen op mn Dr70 aanpassen ?

maar belangrijk: als je dit doet MOET je de zuiger aanpassen, of zie ik het verkeerd ?
 
Ik zie alleen staan hoe je van een peugeot versie van de mhr rep een piaggio/minarelli versie maakt (hemd en zuiger).
 
Mjah misschien toch leuk om te weten als je een Peus MHR Rep wil aangezien die voor Pia/Mina ws sneller zullen zijn ... (std. dan natuurlijk)
 
Originally posted by Ufo
Ik zie alleen staan hoe je van een peugeot versie van de mhr rep een piaggio/minarelli versie maakt (hemd en zuiger).
Het lijkt er wel op, maar je moet zoals er staat de zij inlaat flow verbeteren en dit geld natuurlijkt voor elke Peug cilinder.
 
Back
Top